.

בחור ישראלי נסע לעבודה וסיכן את חייו כדי להציל כלב אומלל שהיה בתוך משאית מטונפת

כשאנחנו שומעים על מלאכים כמו תמיר לוי אנו מתמלאים אושר שיש בקרבנו אנשים כאלה שעושים מעל ומעבר כדי לעזור לבעלי חיים במצוקה.

אם לא תמיר, מי יודע מה היה הגורל של הכלב הזה.

עמותת למעל הכלבים שבצל פרסמה את הפוסט הזה וזה סיפור פשוט מדהים, לשמחתנו עם סוף טוב – ואתם יכולים להפוך אותו לטוב עוד יותר!

כך הם כותבים בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק שלהם:

זה סיפור של איש נדיר וכלבון גאון מושלם:
נסע לו ידידנו Tamir Levy בכביש המהיר לעבודה. יום ראשון רגיל למדי, עד שראה את המחזה שאתם רואים כאן במשאית. כלבון יושב ברפש ואומללות. תמיר ניסה להגיד לנהג האדיב כל כך לעצור וזכה בתגובה לאצבע משולשת. לא ויתר, עקף אותו וסגר אותו כך שיהיה חייב להאיט ולעצור… ירד תמיר מהרכב וירד נהג המשאית עם אלה בידו. תמיר לקח את הנייד והציב אותו מול הנהג והסביר לו בנועם שהכל מוסרט ישירות למשטרה שעוד רגע תגיע אם יבקש. הנהג שהבין שכל רצונו של תמיר הוא "בסך הכל" הכלב, צרח לעברו שיכול לעלות לקחת את הכלב.

תמיר ראה והבין שהוא לבד בסיפור אבל לא התכוון לוותר. טיפס אל המשאית ומעל המכשולים הגיע אל הכלב שמיד כשכש לקראתו בשמחה. עכשיו הגענו לכלבון הזה המושלם. לתמיר היה ברור שזקוק לידיו כדי לחזור ולרדת בשלום מהמשאית הגדולה, והכלב היה ללא חבל או רצועה. להפתעתו כשהרים את הכלבון – הגאון הזה פשוט חיבק אותו סביב צווארו וכך הצליח תמיר להשתמש בידיים כדי לרדת ולא דאג יותר שיברח לכביש המהיר וידרס. למה אנחנו מספרים את הסיפור? זה היה בבוקר. מאז עבר בדיקות דם וקיבל טיפול נגד קרציות, כדור ברווקטו והמון אהבה.

עכשיו הוא אצל תמיר עם חתולים שמסתכלים עליו בעויינות קצת אבל הוא רגוע ויישן. הוא לא יכול להישאר אצל תמיר כי העומס של הבחור המציל הזה לא הגיוני לגור שצריך עכשיו להגיע למקום משלו. אומנה או אימוץ. זהו. אין אף אחד ששמע עד עכשיו את הסיפור אז חשבנו לספר. אולי ככה יקבל תכלת היפה פתרון ראוי. לסמס 0509344563

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן