.

בריטניה: הכלב אכל קראק והרג את בעליו מול צוות הצילום של ה-BBC

מריו פריבויטוס שהשתתף בצילומי סדרה תיעודית על סמים הותקף על ידי הכלב שלו. על פי ההשערות, התקף אפליפסיה שעבר פריבויטוס הצית את ההתנהגות האגרסיבית בכלב שהיה תחת השפעת הסם.

כלב סטפורדשייר בול טרייר, שככל הנראה צרך סם מסוג קראק, תקף ושיסע את בעליו בעת שצילם סרט תיעודי על סמים.

מריו פריבויטוס, בריטי בן 41 שעבד בתחום ה-IT, הותקף על ידי כלבו ומת בבית החולים זמן קצר לאחר מכן. הוא נפצע קשות בפניו ובצווארו, מיתרי הקול שלו שוסעו והוא דימם בכבדות.

פריבויטוס השתתף בצילומי הסדרה התיעודית Drugs Map Britain. בלילה שבו מת צרך פריבויטוס קוקאין ולאחר מכן חש ברע וסבל מהתקף אפילפסיה. הכלב תקף את בעליו בעת ששכב במיטה.

"בשתן של הכלב נתגלה סם בכמות הגבוהה פי שמונה מהמותר בנהיגה לבני אדם", אמר ל"אינדיפנדנט" ניקולאס קרמייקל, טוקסולוג וטרינרי. קרמייקל מצא קוקאין ומורפיום בשתן של הכלב. "ברור שהכלב אכל מהסמים או נשם את העשן שלהם, ויש להניח שזה מה שהשפיע על התנהגותו".

צוות הצילום של ה-BBC בביתו של פריבויטוס בצפון לונדון הזעיק אמבולנס וניסה להרחיק את הכלב, שנעל את לסתותיו על צווארו של פריבויטוס בן ה-41. הצוות נלכד בדירה למחצית השעה ולמשטרה נדרשו עשר דקות לפרוץ את הדלת.

ניתוח הגופה מעלה את האפשרות שהתקף האפילפסיה של בעליו הצית את ההתנהגות האגרסיבית בכלב שהיה תחת השפעת סמים. הכלב צפוי להמתה.

מקור: כלכליסט

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן