.

חבר שלו עבד עליו וגנב לו את הכלב. עכשיו תראו את האיחוד שלהם שנתיים אחר כך

כלבים הם החברים הכי טובים של האדם – והכלב כאוס הוא בהחלט הוכחה לכך. למרות שעברו שנתיים מאז שהכלב ראה את הבעלים שלו, זה ברור לחלוטין שכאוס זיהה אותו. איזה איחוד נפלא!

לפני שנתיים, חוסה עבר תקופה לא קלה בחייו. הוא התגרש, איבד את ביתו, והפך להומלס. הוא נאלץ לגור במכונית שלו, אבל עדיין, היה לו חבר בו יכל לבטוח – הכל שלו כאוס.

"כאוס עזר לי הרבה בחיים. לקחתי אותו איתי לכל מקום", אמר חוסה, שטיפל בכאוס מאז שהיה גור.

אבל אחרי זמן קצר, חוסה הבין שהחיים במכונית  לא טובים עבור כאוס. הוא החליט למצוא מישהו שיוכל לטפל בכאוס באופן זמני עד שהוא יצליח לסדר לעצמו את החיים. וחבר של חבר הציע לטפל בכלב בתקופה הזו.

שלושה חודשים אחר כך, החיים של חוסה חזרו למסלולם והוא היה מוכן לקחת בחזרה את כלבו האהוב. אבל אז הוא נאלץ להתמודד עם הלא ייאמן. האדם ששמר על כאוס סירב לתת אותו בחזרה ואמר שהכלב עכשיו שייך לו. ליבו של חוסה נשבר והוא חשב שהוא איבד את הכלב שלו לנצח.

אבל אז, שנתיים אחר כך, מזלו של חוסה השתנה.

יום אחד, כאוס נמצא נטוש ברחובות. הוא נלקח להסגר, ואז החל החיפוש אחר הבעלים שלו. אחרי שבדקו את הקולר של כאוס, הם מצאו מספר שבב.

באותו היום בדיוק, חוסה קיבל אימייל מהחברה שאחראית על השבבים של הכלב. הגיע הזמן לעדכן פרטים בשבב. האימייל היה תזכורת כואבת לכלב האהוב שלו שחוסה לא ראה כבר שנתיים. שבור לב, חוסה החל לדפדף בתמונות ישנות אל כאוס שהיו על המחשב שלו. ואז, הטלפון צלצל…

בהסגר הם מצאו מספר טלפון בפרטי השבב. כשהם התקשרו, חוסה ענה. העובדים בהסגר בישרו לו שהם מצאו את הכלב שלו, מה שגרם לחוסה לבכות מאושר.

"נותרתי ללא מילים, החיוך לא ירד לי מהפנים. פשוט לא האמנתי".

יום למחרת, חוסה נסע שעה וחצי להסגר, וחיכה בחנייה, מוכן להתאחד עם כאוס.

בהתחלה, כאוס נראה מבולבל – הוא לא ראה את אבא שלו שנתיים. אבל כאשר חוסה הושיט את ידו וכאוס הריח אותה, זה כאילו שכל זכרונות העבר לפתע צפו בבת אחת. צפו באיחוד המדהים סרטון למטה:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן