.

אדם ששרף למוות גור כלבים על הכיריים שבביתו קיבל עונש של 15 חודשים בכלא

ביום שישי, בראדלי בולי בן ה 61 הורשע באשמת התעללות לבעלי חיים על כך שהעניש את הצ'יוואווה שלו בן החודשיים כששם אותו בכלוב, הניח את הכלוב על הכיריים, ובישל אותו בחיים. אבל עד לסיום המשפט, תושב העיר דאלאס, התעקש שזה היה הגור הכלוא, באדי, שהדליק את הכיריים ושרף את עצמו.

cok



בפברואר 2014, החבר והשכן ג'ראד פוטה שמע את הזעקות הנואשות והבכי של הגור ודפק על הדלת של בולי אחרי שהבחין בעשן שיוצא מחריץ הדואר. פוטה שכנע את בולי לקחת את הכלבלב המפוחם למראה הוטרינרית, כך לפי דיווח של KDFW.

למרבה הצער, פוטה הגיע מאוחר מדי. במשפט, הוטרינר העיד ש 100% מגופו של באדי היה מכוסה כוויות, כולל כוויות בדרגה 4, ולא נותרה ברירה אלא להרדים אותו.

bud



"אמרתי לוטרינר שאני לא חושב שזאת הייתה תאונה מכיוון שבראד אמר שבאדי נגס בו", אמר השבוע פוטה בבית המשפט. "לאחר מכן הוא הרביץ לו ושם אותו על הכיריים".

הרשויות אמרו שמאוחר יותר בולי הודה 'שהטיח את באדי וצעק עליו 'כלב רע' ', אבל הכחיש שהדליק את הכיריים, כשהוא טוען שבאדי החליק והדליק את הלהבה.

"אני לא יודע איך להסביר את זה", אמר בולי לחוקרים, ששמו לב שהכפתורים של הכיריים היו כפתורי בטיחות שהיו צריכים להיות לחוצים על מנת שיהיה אפשר להדליק את האש.

בולי הוסיף ואמר שהוא לא חשב שהצרחות של באדי, שהעירו את השכן, היו רציניות ושהוא לא הריח את הכלוב או את הכלב נשרפים, ריח שהיה אפשר להריח אחר כך בבירור במרפאה של הוטרינר.

אתמול, חבר המושבעים דחה את הסיפור של בולי, ומצא אותו אשם בהתאכזרות לבעל חיים. גזר הדין שקיבל הוא 15 חודשים בכלא.

"באדי סבל יותר מכל בעל חיים שאי פעם ראיתי בכל חיי", אמר פוטה. "לבאדי לא היה קול ורציתי שהסיפור שלו והאמת יצאו החוצה".

15 חודשים בכלא זה כלום עבור רצח של יצור חסר ישע. מה שעצוב הוא שבישראל היו מקבלים קנס במקרה הטוב.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן