.

אישה הכניסה כלבים לתא צילום, והתוצאות פשוט מדהימות!

באמפר ו-וויליס הם שני פיטבולים אהובים שהפכו מפורסמים לאחר שתועדו תמונות 'תא צילום' על ידי לין טרי. בסדרת התמונות, באמפר מלקקת את וויליס בתמונה אחת, ושני הכלבים מחייכים באושר. אבל מה שבאמת מדהים, זה שהסיפור של שני הכלבים הוא הרבה יותר מתוק מהתמונות עצמן.

im1



שני הכלבים חולצו על ידי ג'ייסון וקלי גאריסון. באמפר חולצה מקרבות כלבים אחרי שלא הצליחה להילחם. היא חולצה על ידי עמותת Mutts n Stuff Rescue שמחלצת כלבי פיטבול. אמא של וויליס הוחרמה בפשיטה הגדולה ביותר לקרבות כלבים בתולדות ארצות הברית. היא המליטה מספר שבועות לאחר מכן. בני הזוג גאריסון אימצו את וויליס כאשר היה בן חצי שנה ולא עזבו אותו מאז.

im2

לין מצלמת חיות כבר 10 שנים והיא אוהבת במיוחד כלבי פיטבול. התמונות מחממות הלב של באמפר ו-וויליס הגיעו בזכות האהבה הגדולה שיש לה לגזע.

קלי גאריסון אמרה, "היא מדהימה עם כלבים וחתולים ויש לה עין מדהימה ליצירתיות. רציתי תמונות מושלמות של הילדים שלי על ארבע, ולין תעדה אותם בצורה מושלמת".

אחרי שהתמונות של באמפר ו-וויליס הפכו ויראליות, לין ציינה ששני כלבי פיטבולים אחרים – פיטוניה וטאקר, היו ההשראה לסדרת התמונות הזו.

im3

"אני מרגישה את הצורך לתת את הכבוד לתמונה המקורית שצילמתי לפני מספר שנים שהיוותה את ההשראה לכל התמונות שצילמתי מאז", אמרה לין. "ידעתי שכאשר זה יהפוך ויראלי, יש לי משהו מיוחד. אני אוהבת פיטבולים!".

מאז, לין צילמה סשנים רבים של תמונות תא צילום של כלבים והבעלים שלהם. הנה כמה מהאהובים עלינו:

im4 im5 im6 im7



im8 im9

לין פרסמה ספר חדש בשם Tails from the Booth שמראה תמונות נוספות של הכלבים המדהימים בתא הצילום. אתם יכולים לראות עבודות נוספות בעמוד הפייסבוק שלה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן