.

אישה שיתפה תמונה מרגשת ומחממת את הלב שמסכמת אימוץ כלבים בצורה מושלמת

במשך שנים קיילה פילון התנדבה בתור דוג ווקר בכלבייה בפילדלפיה. למרות שהיא אוהבת את כל הכלבים איתה היא מבלה את זמנה, היה כלב אחד ספציפי ששבה את ליבה ולא עזב לרגע.

כשהכלב הגיע לכלבייה, הוא היה במצב קשה מאוד. הכלב ראס היה מורעב, רזה מאוד, חסר פרווה ומלאה פצעים. הוא גם סבל משעלת המכלאות. למרות המראה שלו, הפיטבול בן ה 4 התבונן בקיילה בשלווה וישבה בשקט בכלוב שלו.

היא לקחה אותו לטיול, ומיד הבחינה איך הוא אוהב להתכרבל איתה ועד כמה הוא היה רגוע ושליו, שלא כמו הכלבים  ה אחרים בכלבייה. הוא גם הכיר פקודות בסיסיות. בסוף הטיול שלהם, קיילה החליטה שהוא מאמצת אותו.

היא ידעה שהיא צריכה לפעול במהירות, מכיוון הכלבייה הייתה עמוסה, והם היו צריכים לפנות מקום, מה שהעמיד את ראס בסכנת המתה. אז יום למחרת, אחרי נסיעה קצרה יחד, קיילה מילאה את הניירת והביאה את ראס הביתה.

אחרי פחות משבועיים, ראס הרגיש בבית והמשיך להראות את האופי הרך והאוהב שלו. דודתה של קיילה צילמה תמונה שהראתה עד כמה ראס אוהב להתכרבל, כשהוא וקיילה ישבו יחד על הספה. היא פרסמה את התמונה הרשתות החברתיות, והיא מיד הפכה ויראלית.

vir

"לילה אחד, אני יושבת על הכיסא, מכינה שיעורי בית, והוא מחפש דרכים להתכרבל איתי", אמרה פילון. "הייתה ספה נוספת פנויה לגמרי, והמיטה שלו הייתה על הרצפה, אבל הוא לא רצה לשכב באף מקום אחר. אז בסופו של דבר הוא מיקם את עצמו עלי, והסתכלתי למטה, וחשבתי לעצמי…'ואוו, תראו אותו' ".

"הוא גוש גדול ואוהב, באמת", אמרה קיילה. "אני אשכב לי בשלווה, והוא יניח את הראש שלו מתחת לזרוע שלי, או את כף הרגל שלו על החזה שלי. והוא אפילו ישכב על החזה שלי".

קיילה מקווה שהתמונות שלה ושל ראס יחד יגרמו לאנשים לאמץ כלב מכלבייה בעצמם.

Everyone's In Love With This Adoption PhotoThe only thing sweeter than this adoption photo is the story behind it ?????

Posted by The Dodo on Wednesday, February 8, 2017

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן