.

אם כלב תוקף אתכם, זה מה שאתם צריכים לעשות

בתור אוהבי כלבים, אנחנו פוגשים כלבים אחרים בכל יום, ולמרבה הצער יוצא לנו גם לראות הרבה כלבים משוטטים.

לפעמים, חלק מהכלבים הללו עלולים להתנהג בצורה לא צפויה ולפעמים גם להיות אגרסיביים ולא ידידותיים. ולכן הם עלולים להוות איום ישיר על חייכם או על חיי הכלב שלכם.

אספנו עבורכם טיפים של מומחים שיעזרו לכם לשמור על עצמכם ולמנוע מכלב לתקוף אתכם.

אל תכנסו לפניקה!

כלבים ובעלי חיים אחרים יכולים להרגיש פחד אצל בני אדם. אך מצד שני, קשה מאוד להישאר רגועים כאשר כלב נוהם ונובח עליכם. אם תצרחו, תנופפו בידיים או תברחו, זה עלול להדליק את אינסטינקט הטרף של הכלב ולגרום לו לתקוף.

ndff

האטו את הריצה להליכה

אם אתם נתקלים בכלב בזמן שאתם רצים, האטו ותתחילו ללכת. הסתובבו ולכו לכיוון הנגדי מהכלב, אבל תשאירו אותו בזווית העין שלכם.

יותר מכך, אם תעמדו במקום ותמתחו את הידיים לצידי הגוף שלכם, הכלב יאבד עניין ויעזוב אתכם.

אל תצרו קשר עין עם הכלב

קשר עין עלול להגביר את ההתנהגות האגרסיבית של הכלב. התבוננות בעיניים של הכלב עלולה להתפרש אצלו כאיום וסיבה לתקוף. שמרו על הכלב בטווח הראייה שלכם, אבל הימנעו מקשר עין ישיר איתו. זה יסמן לכלב שאתם לא מהווים איום עליו, וסביר להניח שהוא יעזוב אתכם.

הסיחו את דעתו עם חפץ אחר

למעשה, כל חפץ יכול לעזור לכם בסיטואציה כזו. תנו לו משהו ללעוס, כמו הנעל שלכם, בקבוק, או אפילו התיק שלכם. זה יסיח את דעתו ויתן לכם זמן להתרחק מהמקום.

תצוו על הכלב 'לך מכאן!'

אם הכלב ממשיך להתנהג בצורה אגרסיבית – הימנעו מקשר עין ישיר – ותצוו עליו ללכת. וודאו שאתם משתמשים בקול חזק ובטוח. הפקודות הטובות ביותר הן 'לא', 'הביתה', ו'לך מכאן' בטון סמכותי. הכלב יבהל ויעזוב.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן