.

אמא לא מצאה את הכלב בזמן שהילדה שלה ישנה, ואז היא ראתה את הדבר הכי חמוד אי פעם!

בשביל אנשים רבים, כאשר הם מצילים כלב, ומביאים אותו הביתה, הם מתחילים להבין למעשה מי הציל את מי. כלבים שקיבלו הזדמנות שנייה למשפחה חמה ואוהבת לשארית חייהם מחזירים לבעלים שלהם אהבה ענקית ללא תנאים.

כריסטן ריינהארט התעסקה במטלות היומיומיות שלה בזמן שהילדה שלה ישנה במיטה. וכמו כל אמא, היא רצתה ללכת לחדר כדי לראות אם הכל בסדר עם הילדה. אבל כריסטן הרגישה משהו מוזר. היא לא שמעה את הכלב שלהם – הוא לא עשה בלאגן בבית כמו תמיד. כריסטן חיפשה את הכלב אבל לא מצאה אותו, עד שהיא נכנסה לחדר של הילדה שלה וראתה משהו שהיא לעולם לא תשכח. צפו ברגע הקסום והמתוק.

https://youtu.be/Ze3PFsJGuzI – View this video on YouTubeThat moment you can't find your dog and you even go outside looking for him…only to walk in the house and find him snuggled up in bed next to your toddler. People that say "money can't buy happiness" have never paid an adoption fee. 10 years ago I left a rescue with this little guy and I often wonder…who rescued who? I gave him a home, but he gave me so, so much more.Jukin Media Verified (Original)* For licensing / permission to use: Contact – licensing(at)jukinmediadotcom

Posted by Kristin Leigh Rhynehart on Friday, July 10, 2015

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן