.

ארבעה גברים חמושים פרצו לבית שלהם בלילה. ומה שהכלב שלהם עשה היה פשוט מדהים!

יש סיבות רבות שאנשים בוחרים לאמץ כלב.

אם זה לעזור עם קשיים כמו חרדה ודיכאון, או כלבי נחייה שעוזרים לנו 'לראות', או אולי כי אנחנו פשוט נהנים מהחברה שלהם ורוצים להעניק להם את החיים שמגיעים להם, ויש גם כאלה שמאמצים כלבים על מנת להרגיש בטוחים יותר בבית. ואחד מהגזעים שעושים זאת מצוין הוא הרוטוויילר.

כלבי רוטוויילר הם חכמים, אוהבים, ושמחים, אבל הגודל הפיזי שלהם יכול להפחיד פורצים שמנסים להיכנס אלינו הביתה. וזה בדיוק מה שקרה למשפחה הזאת.

rt1

בשעת לילה מאוחרת, קאשה ואריאן ווסטון, שינה בביתם כאשר התעוררו לקולות שהגיעו מדלת הכניסה. רוקי, הרוטוויילר שלהם, הרגיש משהו חשוד, אז הוא החל לנבוח כדי להזהיר את המשפחה שלו.

rt2

כשהם חושבים שהוא סתם נובח, אריאן הכניס את רוקי לשירותים, לפני שפתח את הדלת. ארבעה גברים עם סכינים פרצו אל תוך הבית, וגרמו לקאשה, שהייתה בהריון, להתחיל לצרוח! רוקי לא היה צריך לשמוע יותר מזה, והוא פרץ את הדלת, בדיוק כמו בסרטים.



rt3

רוקי, בעזרתו של אריאן, הבריח את ארבעת הגברים כל כך רחוק ששלושה מהם ברחו כל עוד נפשם בם, כשהרביעי ניסה לברוח גם, אבל רוקי הרוטוויילר התנפל עליו וריתק אותו עד שהגיעה המשטרה. רוקי לא עזב את קאשה במשך מספר ימים עד שהיא החלימה מהחוויה הטראומתית. ההריון של קאשה עבר בשלום, ולא הושפע מהחוויה המפחידה.

rt4

המשפחה שמחה שרוקי נמצא איתם בבית, ועכשיו שיש להם תינוק, הם יודעים שיש מי ששומר עליהם בכל עת. אחד מהפורצים נעצר ויועמד לדין.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן