.

ארבעה נערים שרפו כלב מסכן, האכילו אותו סמים ושברו את צווארו במקרה התעללות מחריד במיוחד

מצטערים מראש, אבל הסיפור הזה לא הולך להיות קל, אבל חשוב שאנשים ישמעו אותו. אבל אל חשש, הסוף שמח. אם למדו משהו מכל הרוע שבעולם זה שהאנשים הרעים לא מנצחים, לא אם לחברה יש משהו לומר בעניין.

האגודה המלכותית למניעת התעללות בבעלי חיים באנגליה מתארת את המקרה הזה כמקרה ההתעללות הכי קשה שהם אי פעם נתקלו בו. צ'אנקי הצ'יוואווה המעורב עבר התעללות כל כך קשה שחשבתי שאפשר לראות רק בסרטי אימה. לא במציאות.

ארבעה נערים בגילאי 15-16, שאי אפשר לחשוף את שמם מסיבות חוקיות, גנבו והתעללו בצורה מחרידה בצ'אנקי בעיר מרגייט, שבקנט, אנגליה. הם הודו שבעטו ונתנו לו אגרופים לפני ששברו לו שתי רגליים ואת הצוואר. אבל העינוי לא נגמר שם, הנערים הכריחו אותו לאכול סמים ואז הדליקו אותו לפני שזרקו אותו בפח אשפה.

ch1

אבל איכשהו, הכלב המסכן הצליח לשרוד. הוא החלים לגמרי מההתעללות שעבר והוחזר לבעליו. למרות שאני בטוח שהוא ישאר מצולק נפשית מהחוויה שעבר על ידי הנערים האכזריים.

חוקרת העובדת עבור עמותה למען בעלי חיים באנגליה, קרולין דו, אמרה:

"זה היה המקרה הכי מזעזע שאי פעם נתקלתי בו – בלי תחרות".

"כל האירוע מעביר בי צמרמורת וחלחלה. הנאשמים אולי היו צעירים והודו שהיו תחת השפעת סמים, אבל רמת האכזריות שהם הראו כלפי הכלב המסכן הייתה קיצונית, ברברית ובלתי נסלחת".

"לעולם לא אשכח עד כמה מפוחד ומדוכא הוא היה כשפגשתי אותו לראשונה. הפציעות היו כל כך קשות שלמרות טיפל וטרינרי מדהים והתרופות שקיבל, הם לא העבירו את הכאב הרב ממנו סבל, והוא סבל מכאבים עזים לפחות שישה ימים כך לפי מומחים וטרינרים".

ch2

באוקטובר, ארבעת התוקפים הברבריים של צ'אנקי הודו באשמה. והעונש שלהם? אסור להם לגדל בעלי חיים במשך 5 שנים. כמו כן, הנערים יצטרכו ללכת לפגישות ייעוץ במשך 12 חודשים, והם נקנסו בסכומים של 1000, 500, ו 5800 פאונד.

העונשים הללו פשוט מגוחכים. העובדה שהם נערים היא לא תירוץ, בכל העולם העונשים להתעללות בבעלי חיים הם קלים מדי. עד שלא תהיה הרתעה, אנשים ימשיכו להתייחס לבעלי חיים כמו לחפצים שאפשר לזרוק ולשבור.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן