.

בכל שנה מתקיים באפריקה פסטיבל בשר כלבים מחריד ומזוויע. עזרו לנו לעצור אותו!

לפני מספר ימים פרסמנו כתבה על פסטיבל בשר הכלבים שמתרחש ביולין, סין, מדי שנה. ובכן, עכשיו מסתבר שזה לא פסטיבל בשר הכלבים היחידי בעולם.

בכל שנה, בשבוע האחרון של חודש יוני, אלפי צעירים אפריקאים נכנסים לבידוד במשך שבוע שלם, כדי לטרוף בשר כלבים במשך 7 ימים שלמים. לאחר מכן, במהלך השבוע הראשון של חודש יולי, הם מתחרים ב'טקס חניכה מסורתי' של היאבקות, ובו הם אוכלים עוד בשר כלבים. האירוע המחריד הזה ידוע בשם אוואלה (evala) והוא מתרחש בטוגו, אפריקה.

fdf

טקס ההאבקות השנתי הזה בשם 'אוואלה' מתחיל להתפשט למקומות נוספים, וכתוצאה מכך עולה מספר הכלבים שנשחטים באופן אכזרי וברוטלי, כאשר המתמודדים מאמינים שזה הנשק הסודי שלהם להצלחה.



כל מתחרה מנסה 'לשאוב' את התכונות שיש לכלבים: נאמנות, אומץ, חוכמה, סיבולת, ועוד. הם מאמינים שאכילת בשר הכלבים תעביר להם את התכונות הללו ותעניק להם יכולות וכוחות על.

מספר הכלבים שנשחטים מדי שנה בפסטיבל אוואלה אינו ידוע. אנו כן יודעים שאלפי גברים צעירים משבטים שונים מתחרים אחד נגד השני, אז ההנחה שמספר הכלבים שנשחטים הוא גבוה ביותר.

המתמודדים הצעירים צריכים להשתתף במסורת הזאת במשך 3 שנים ברציפות על מנת להתקבל להיות חברים בשבט שלהם. אם הם מסרבים לקחת חלק בתחרות, הם מנודים על ידי משפחתם ושאר הקהילה.

מחלת הכלבת היא בעיה רצינית באפריקה, ואומנם אנחנו לא יודעים כמה אנשים מתו כתוצאה מכלבת שקשורה לאוואלה, אנו כן יודעים שהכלבים לא נבדקים לפני שהם נשחטים ו/או נאכלים. תושבי טוגו מאמינים (שלא בצדק) שאפשר לרפא כלבת על ידי טחינת ראשו של הכלב והנחתו על פצע הנשיכה.

בטוגו קיים שוק הוודו הגדול בעולם, ובו אפשר למצוא מכשפים שמוכרים חלקי גופות של בעלי חיים בתור כישוף, ריפוי או קללה. טקסים רבים נערכים בהם מעלים קורבנות כמו כלבים, עזים, כבשים או תרנגולות, בתמורה לריפוי מחלות או הגשמת תפילות.

הם מאמינים שהקורבן הופך את האוכל, כמו בשר כלבים, קדוש עבור הצורך, וזה מעניק לו כוחות על טבעיים. כלבים נאכלים בגלל התכונות הטובות שלהם. ואלו התכונות שהמתאבקים צריכים כדי לנצח את היריבים שלהם.

עצומה חדשה של אתר Fight Dog Meat קוראת לסגירת פסטיבל אוואלה ולאסור על שחיטה וצריכה של בשר כלבים. כלבת היא בעיה קשה בטוגו, ופסטיבל אוואלה מסכן תושבים מקומיים ותיירים. אנחנו יכולים וצריכים לעזור במניעת הפסטיבל האכזרי והלא אנושי הזה.

בבקשה חתמו על העצומה כאן, ושתפו אותה עם חברים ומשפחה.

 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן