.

גורת כלבים שחתה 10 ק"מ והלכה 20 ק"מ כדי להתאחד עם משפחתה אחרי שנפלה מסירה

אדוארד וכריסטין קסאס הפליגו באגם מישיגן ביום ראשון כאשר הייתה להם תקלה מכנית. בזמן שהזוג היה בחדר המנועים וניסה להבין מה התקלה, גורת הכלבים שלהם בת 10 החודשים, ריילי, כנראה נפלה מהסיפון.

"הלב שלנו נפל", אמר אדוארד לחדשות ABC. "נעדרנו אולי 10 דקות, ואז לא יכולנו למצוא אותה בשום מקום בסירה, ולא ראינו אותה גם במים".

rl1

אדוארד מיד קרא בקשר קריאת מצוקה בנוגע לכלב שנפל מהסיפון.

אחד הדייגים שהיה באזור הגיב לקריאה של אדוארד, וקישר אותו עם אישתו, לין פידור, שמנהלת קבוצת מתנדבים בשם the Lost Dog Search Team.

"מאותו הרגע, כל מה שיכולנו לעשות זה רק להפיץ את השמועה לכמה שיותר אנשים על מנת שכולם ידעו שיש כלבה נעדרת", אמרה פידור. היא אמרה שהיא יצרה קשר עם המשטרה המקומית, פקחי היערות, משמר החופים ואפילו פרסמה בקבוצות הפייסבוק שלה.



אף אחד אומנם לא ראה את ריילי באותו היום, אבל פידור אמרה שבוקר למחרת התקבלה קריאה שנתנה תקווה.

"אישה אמרה שהיא ראתה את הכלבה נכנסת למחנה קרוב לנהר", אמרה פידור. "זה היה מדהים. היא שחתה יותר מ 10 ק"מ, והלכה יותר מ 20 ק"מ, דרך היער".

פידור מיד עדכנה את אדוארד וכריסטין, והזוג נסע לאותו מחנה. פידור הסבירה להם את הדרך הטובה ביותר למשוך כלב אבוד, והזוג 'פיזר' את הריח שלהם מסביב לרכב, ושכב עם האוכל והצעצועים של ריילי.

לא עברו מספר דקות אחרי שאדוארד שיחק עם צעצוע מצפצף את ריילי, והיא הגיעה אליו בריצה מתוך היער!

kf

"אני לא מהגברים שבוכים, אבל זה בהחלט גרם לי לבכות", סיפר אדוארד על הרגע שהוא ראה את ריילי. "אני כל כך גאה בכלבה הזו ואסיר תודה עבור לין (פידור). "

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן