.

גורת צ'יוואווה ננטשה בגלל שהיו חסרות לה שתי רגליים – אבל עכשיו היא לא יכולה להפסיק לרוץ בכיסא הגלגלים שלה

זה היה מחזה שובר לב – גורת צ'יוואווה שנולדה בלי רגליים קדמיות יושבת בתוך קופסת קרטון ברחוב סואן בסן פרנסיסקו.

היו אנשים שעצרו כדי לסייע, אבל כשראו שאין לה רגליים קדמיות, הם המשיכו ללכת. אבל למרבה המזל, הגורל של הגורה הזו השתנה כאשר אדם טוב לב עצר והחליט לוודא שהיא קבל את האהבה והטיפול שמגיעים לה.

jj1

כשגורת צ'יוואווה ננטשה בקופסת קרטון מטונפת ברחוב, אנשים רבים הבחינו בה אבל המשיכו ללכת. אבל כאשר מישהו בשם ג'ין הבחין בה, הוא עצר.

jj2

הגורה, שעכשיו קוראים לה דפודיל, הייתה ברת מזל שג'ין הבחין בה. הוא הרים את הגורה המבועתת, עטף אותה בעדינות בחולצה ולקח אותה הביתה. אבל כאשר הבין שדפודיל זקוקה ליותר עזרה ממה שהוא יכול לתת, הוא עשה את המעשה הנכון והביא אותה לעמותת San Francisco Society for the Prevention of Cruelty to Animals.

jj3

אפילו שלדפודיל היו חסרות שתי רגליים, היא עדיין הייתה גורה – סקרנית, שובבה והכי חמודה בעולם.

ולמרות הקשיים עליהם הייתה צריכה להתגבר, דפודיל רצתה לשחק ולרוץ כמו כל גור אחר. אבל דפודיל עדיין גדלה וכיסאות גלגלים מיוחדים הם יקרים, אז אנשים העמותה החליטו לעזור לה כדי שתוכל להיות עצמאית וללכת בעצמה.

jj4

העמותה ביקשה מחברת OrthoPets – חברה המתמחה בהכנת פרותזות לבעלי חיים, להכין כיסא גלגלים מיוחדים עבור דפודיל. וכאשר הגורה הקטנה עשתה את צעדיה הראשונים, קהל גדול התאסף סביבה כדי לעודד אותה.

jj5

דפודיל כל כך התרגשה שהיא התהפכה קלות עם כיסא הגלגלים החדש, אבל היא לא התכוונה לוותר. ועם הזמן היא למדה איך ללכת ולהסתובב עם כיסא הגלגלים.

ומהר מאוד היו עוד חדשות טובות – אחת העובדות בחברת OthoPets התאהבה בכלבה הקטנטנה והחליטה לאמץ אוה. עכשיו דפודיל הולכת עם כיסא הגלגלים בקלות, ויכולה לחיות כמו כל כלב אחר!

jj6

צפו ברגעים המאושרים כשדפודיל קיבלה את כיסא הגלגלים שלה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן