.

גור ננטש למות בפארק – אז אישה זרה הרימה אותו והסיבה שוברת הלב נחשפה

פיטי היה בן חודש בלבד כשהוא ואח שלו ננטשו בפארק. למרות שהיה נטוש, קפוא ומפוחד, הלוחם הקטן נלחם על חייו.

למרבה המזל, אמא ובנה עברו שם במקרה וגילו את שני הגורים חסרי האונים. האמא הבינה שזה מצב חירום ומיד לקחה אותם לעמותת צער בעלי חיים המקומית, אשר פועלת לעזור לבעלי חיים ללא בית.

שני הגורים היו במצב לא טוב. למרבה הצער אח של פיטי נפטר זמן קצר אחרי שמצאו אותו. אבל פיטי היה חזק והמשיך להילחם.

הוא מיד קיבל עירוי של נוזלים. וטרינרים גילו שיש לו כמה פציעות בגוף ותולעים בבטן.

אבל הם הבחינו בדבר נוסף – הוא הלך בצורה מוזרה מאוד.

"הוא לא היה מסוגל לעמוד או ללכת בלי ליפול", אמרה שרה וארניני מצער בעלי חיים. "בהתחלה, לא היינו בטוחים אם זה תוצאה של חוסר תזונה, מחלה או בעיה מולדת".

ככל שחלף הזמן, מצבו הכללי של פיטי השתפר, אבל דבר אחד לא השתנה – הוא עדיין התקשה ללכת. אז נהיה ברור לכולם שהכלב סובל מ cerebellar hypoplasia, מחלה נוירולגית שמקשה על הליכה ותנועה.



יכול לחיות חיים טובים

אין תרופה ל cerebellar hypoplasia, אבל אפשר ללמוד לחיות איתה ולחיות חיים טובים. פיטי קיבל עזרה לשכב כשהוא אוכל, מה שהקל מאוד על הכלב המתוק.

למרות הבעיות, פיטי הוכיח שהוא גור נפלא שאוהב לשחק ולהתכרבל. המחלה לא משפיעה עליו בצורה אחרת, ואנו בטוחים שמחכים לו חיים נפלאים ומאושרים.

למרות כל כזה, כמו כל כלב עם בעיה רפואית, יהיה קשה יותר למצוא לו בית קבוע. מציאת בתים לכלבים בריאים זה דבר קשה, ומצבו של פיטי רק הפך את זה לאתגר של ממש.

אבל ב 31 למרץ, היום המיוחל סוף סוף הגיע. האגודה מצאה לפיטי משפחה מושלמת.

הכלב ניצל הודות לאוהבי כלבים שסירבו לוותר. הם נתנו לפיטי סיכוי למרות מצבו, והוא עכשיו גר עם משפחה שאוהבת אותו בדיוק כפי שהוא.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן