.

גור שחולץ מבית מתעלל סוף סוף אומץ – חכו שתראו את התגובה שלו כאשר פגש את הבעלים החדש שלו

ג'ואי וואגנר הוא מייסד של עמותה המחלצת בעלי חיים בקנדה. הוא רגיל לראות ולשמוע על בעלי חיים במצבים לא טובים. אבל כאשר ראה את הגור הקטן הזה, ליבו נשבר לאלפי רסיסים.

ג'ואי שמע על גור פיטבול בן 3 חודשים שהיה בבית מתעלל. הוא שמע על מצבו של הגור, אבל לא היה לו מושג שהמצב עד כדי כך גרוע. הכלכלב הקטן סבל ממקרה חמור של שחין, והיו לו חבלות בכל הגוף.

וואגנר אסף אותו ולקח אותו לבית החולים הוטרינרי. אחרי זמן מה, החבלות החלו להחלים, אך הפצעים הנפשיים שלו היו עדיין פתוחים.

אחרי זמן מה, הגור, שקיבל את השם מוג'ו, החל להחלים ונהיה שוב כלב מאושר. בקשות אימוץ החלו לזרום, אך עדיין הייתה להם בעיה. בגלל חומרת מצבו, העמותה לא יכלה לתת סתם לכל אחד לאמץ אותו.

לבסוף, הגיע הזמן של מוג'ו לעזוב את בית החולים ולחזור הביתה עם הבעלים החדש שלו. כולם כבר ידעו מי עומד לאמץ אותו, חוץ ממוג'ו עצמו. זו עמדה להיות הפתעה ענקית!

ואז הוציאו את מוג'ו לפגוש את הבעלים החדש שלו, ג'ואי וואגנר, האדם שחילץ והציל את חייו. ו-ואוו, איך הכלכלב הקטן שמח לראות אותו!

מוג'ו עכשיו חי חיים מאושרים ובריאים עם בעלים מדהים בבית אוהב וקבוע. אנחנו כל כך שמחים שמוג'ו זכה בבית נפלא שכזה אחרי התחלת חיים קשה במיוחד.

צפו ברגע המרגש בו מוג'ו פוגש את הבעלים שלו ג'ואי וואגנר:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן