.

האיש הזה בנה 'רכבת כלבים' מיוחדת והוא לוקח את הכלבים שהוא מציל להרפתקאות נפלאות!

אם אי פעם תגיעו לפורת וורת', טקסס, יתכן ויצא לכם לראות רכבת מיוחדת נוסעת על הכביש. יתכן ותצטרכו לשפשף את העיניים ולתת מבטו נוסף כאשר תקלטו שזאת רכבת מלאה בכלבים!

tr1



יוג'ין בוסטיק בן ה 80 ו'רכבת הכלבים' שלו מוכרים מאוד לתושבים המקומיים. במשך מספר שנים הוא נוהג בטרקטור אליו מחוברות חביות שמשמשות בתור קרונות.

מסתבר שהפנסיונר בנה את הרכבת עבור הכלבים המשוטטים אותם חילץ במהלך השנים יחד עם אח שלו, אחרי שאנשים נטשו את הכלבים שלהם ליד הנכס שלהם.

tr2

"התחלתי עם הטרקטור שלי. הייתה לי עגלה קטנה ושמתי 4-5 כלבים ולקחתי אותם לסיבוב. אבל אז התחילו להופיע כלבים נוספים ואמרתי, 'אוי לא! אין לי מספיק מקום לכולם!' ואז חשבתי על הרכבת", אמר בוסטיק לערוץ חדשות מקומי כשהוא מסביר איך התחיל רעיון רכבת הכלבים.

tr3

לאחרונה, טיפאני ג'ונסון, שרואה אותו באופן קבוע נוסע ליד המשרד שלה, רצתה לסלם תמונה. "הוא הבחור הכי מדהים בעולם. הוא מציל כלבים נטושים וכל בוקר הוא לוקח אותם לסיבוב ליד הבניין שלנו. סוף סוף היה לי את האומץ לשאול אותו אם אני יכולה לצלם אותו! אני כל כך אוהבת את זה והייתי חייבת לשתף!" היא כתבה בפייסבוק אחרי ששיתפה את התמונה.

tr4



טיפאני ענתה לאחד המגיבים ואמרה שהכלבים אף פעם לא קופצים החוצה. נראה שהם יודעים בדיוק מה לעשות והם נובחים בהתלהבות במהלך הנסיעה שלהם. כאשר טיפאני נשאלה איפה בוסטיק מוצא את הכלבים המשוטטים, היא אמרה, "הוא פשוט מציל אותם לפני שהם מגיעים לכלביה. הוא אמר שאנשים משאירים אצלו את הכלבים שהם כבר לא רוצים ולא יכולים לטפל בהם".

בוסטיק לוקח את הכלבים לסיבובים ברכבת כבר תקופה ארוכה. לפעמים הוא מגיע למסלול הגולף שנמצא מאחורי הכנס שלו, שם שחקני הגולף מתבוננים ומחייכים.

איזה אדם נפלא וטוב לב! בהחלט נראה שהכלבלבים נהנים מכל רגע!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן