.

האיש הזה מאכיל בכל יום 80 כלבים משוטטים כי הוא לא מסוגל לראות אותם סובלים

מייקל ביינס ידוע בתור 'האיש שמציל כלבים'. הוא יליד שווייץ, ומתגורר בתאילנד ב 14 השנים האחרונות.

כפי שאתם וודאי יודעים, תאילנד מלאה בכלבים משוטטים. כאשר כלבה מורעבת וחולה (שבדיוק המליטה) התקרבה למסעדה בה ביינס עובד, הוא נתן לה אוכל. היא חזרה מדי יום כדי לאכול – וזאת הייתה ההתחלה.

"ואז זה פשוט המשיך והמשיך. פשוט לא יכולתי לראות כלבים במצוקה", אמר ביינס.

uu1

לאיש רחב הלב הזה יש פינה רכה עבור ההולכים על ארבע, אחרי שחילץ 9 כלבים, כולל אחד בלי רגליים אחוריות. לראות את הכלבים החולים והמורעבים חיים ברחובות, בהם הכלבים שלו חיו בעבר, נתן לו את המוטיבציה לעשות כל מה שהוא יכול כדי לעזור.



uu2

ביינס דיבר על הכלבים המשוטטים, "אני חולף על פניהם בכל יום בדרך לעבודה ובחזרה הביתה בזמן שאני הולך עם הכלבים שלי, שכולם היו כלבים משוטטים בעבר. אני פשוט לא יכול להסתכל עליהם ולא לעשות כלום".

חמש שנים לאחר מכן, האדם הנפלא הזה מאכיל היום בכל יום כ 80 כלבים משוטטים, כשהוא יוצא 3 פעמים ביום ומאכיל כלבים במקומות שונים בעיר מגוריו. הוא גם הצליח לעקר כ 100 כלבות, ומצא בתים קבועים לכ 30 כלבים.

הארוחות של הכלבים מורכבות ממיקס של אוכל כלבים יבש, אורז מבושל, עוף, דג, שמן ומרק ביתי. כמובן שלהאכלת הכלבים יש מחיר, ביינס מוציא כ 1000$ בחודש על אוכל לכלבים. הוא אומנם מקבל קצת תרומות, אבל רוב הכסף יוצא מכיסו הפרטי.

uu3

"הכלבים שאני מטפל בהם נמצאים במצב טוב, אך יש כאלה שסובלים ממחסור בתרופות או אוכל. אני מערבב תרופות נגד תולעים באוכל שלהם פעם בחודש, אז גם זה עוזר להם לשמור על בריאות", הוא אמר.

בנוסף, הוא מציין שהתפוצצות האוכלוסין של כלבים משוטטים היא אשמתם על אנשים לא אחראים, לא של הכלבים – והם לא צריכים לסבול בשל כך.

uu4



"אני חושב ששווקים וחנויות שמוכרים גורים צריכות להיסגר לצמיתות. אנשים שרוצים כלב צריכים לצאת לרחוב, או לכלביות. יש לי כמה שזקוקים לבית – והכלבים האלה הם בחינם", הוא אמר.

בתקווה שעם יותר חשיפה, 'מחלץ הכלבים', יקבל יותר תרומות ויוכל לדאוג ליותר כלבים. ואולי, יותר אנשים ישקלו לאמץ כלב משוטט במקום לקנות כלב מחנות או מכל מקום אחר.

uu5

בימים אלו, הבמאית אנה רוד טירנסטרום, מצלמת סרט תיעודי על עבודתו של ביינס, בשם 'האיש שמציל כלבים'.


אנחנו מקווים שזה יגרום למודעות ויעזור לבעיית הכלבים  המשוטטים בתאילנד. אנחנו גם מעריצים ומעריכים את העבודה המדהימה שמייקל ביינס עושה.

אם אתם מעוניים לעזור לביינס לטפל בכלבים המשוטטים, בקרו בעמוד ה  GoGetFunding של 'מחלץ הכלבים' כאן.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן