.

האנשים הללו הקימו הוספיס לכלבים כדי להעניק לכלבים זקנים וחולים סוף מכובד

תכנית בשם Fospice עוזרת לכלבים זקנים וחולים סופניים שחיים בכלביות לסיים את החיים שלהם בצורה מכובדת. מייסדת עמותת Foster Dogs NYC שרה ברסקי קיבלה את ההשראה מתכנית דומה של 'צער בעלי חיים' בארצות הברית.

ברסקי הסבירה:

"יותר מדי כלבים זקנים וחולים מתים בכלביות. לפעמים כלביות מקבלות כלבים שלא בריאים מספיק בשביל להיות מועמדים לאימוץ, אבל עדיין יש להם את הזכות לחיות את שנות הזהב שלהם בבתים אוהבים ועם טיפול רפואי הולם. לא הייתי רוצה לראות בעלי חיים תקועים בבתי המחסה, אבל זה יכול להיות קשה במיוחד עבור כלבים זקנים שמתגעגעים למשפחות שלהם, וצריכים את השקט והרוגע במהלך השנים/חודשים האחרונים לחייהם".

lo1

עמותת Foster Dogs NYC מנסה למצוא בת אומנה לכלבים הללו. העמותה מספקת להם Fospice – ביקורי וטרינר, מוצרים ואוכל, והרבה מתנות נוספות.

lo2



צ'לסי מסימיני מספקת אומנה לצ'יוואווה שחורה בת 13 בשם לוסי. הכלבה הזקנה שנלחמת בסרטן ועם בעיות בכליות, שרדה חיים בחוות הרבעה ואינספור כלביות. מסימיני הייתה עצובה מהגורל של לוסי למות בכלבייה. מסימיני מתכננת 'לדאוג לכל הצרכים' של הכלבה עד לרגעים האחרונים שלה, לבשל לה אוכל, ולהעניק לה הרבה אהבה וכרבולים.

lo3

איזה רעיון נפלא. הלוואי ומישהו ירים את הכפפה גם בישראל. גם לכלבים זקנים מגיע לחיות את הרגעים האחרונים שלהם בכבוד.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן