.

הבחור הזה חשב שהוא לעולם לא יראה את הכלב שלו שוב. אבל הטיפ הגאוני הזה עזר להם להתאחד שוב

אחרי 12 ימים של חיפושים, הוא איבד תקווה. אבל אז הוא למד וגילה את הטריק האדיר הזה שעזר למשפחות רבות להתאחד עם הכלבים שלהם שהלכו לאיבוד.

ls1

"ביום ה 12 לחיפושים אחר הכלב שלי באזור מיוער, חסר תקווה לחלוטין, נתקלתי בשני ציידים. הם אמרו שהם איבדו בעבר את הכלב שלהם המסעות צייד, אבל תמיד הצליחו למצוא אותו. מה שהם סיפרו לי עזר לכלבים ומשפחות רבות להתאחד שוב. בימים  האחרונים חילקתי את העצה שלהם לאנשים אחרים, וחשבתי שהיא תוכל לעזור לגולשי האינטרנט שאיבדו את הכלב שלהם:

על בעלי הכלבים לקחת בגד שהם לבשו לפחות למשך יום שלם, כמה שיותר – יותר טוב, על מנת שהכלב שהלך לאיבוד יריח אותו.

קחו את הבגד למקום בו ראיתם לאחרונה את הכלב והשאירו אותו שם, אם לכלב יש כלוב או צעצוע שהוא אוהב, אתם יכולים להביא אותם גם (אלא אם כן זה לא מקום מתאים להשאיר כלוב). כדאי לכם גם להשאיר פתק עם בקשה לא להזיז את הפריטים.

השאירו קערת מים, מכיוון שסביר להניח שהכלב לא שתה זמן רב. אל תביאו אוכל מכיוון שזה יכול למשוך בעלי חיים אחרים, והכלב ימנע מלהתקרב למקום. 

תבואו לבדוק יום למחרת, ואם אתם יכולים תגיעו למקום כל כמה שעות. בתקווה שהכלב שלכם יחכה שם. 

הייתי סקפטי ולא חשבתי שהכלב שלי יוכל להריח בגד שלי כשהוא לא שומע אותי קורא בשמו כל היום במשך 12 ימים. אבל חזרתי יום למחרת, ושם הוא היה. חיכה לי. 

אני מקווה שזה יעזור למישהו שאיבד את חברו הטוב ביותר. בהצלחה :)"

בבקשה שתפו על מנת לעזור לכמה שיותר משפחות למצוא את החבר הפרוותי שלהם. זה עבד להרבה מאוד אנשים. אין סיבה שלא יעבוד גם לכם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן