.

הבעלים הזה נטש את הכלב המבוגר שלו. כששמעתי את הסיבה מדוע הייתי בהלם מוחלט!

כלב פיטבול בן 7 בשם ברונו זקוק באופן דחוף למשפחה חדשה אחרי שהבעלים הקודם שלו זרק אותו, אחרי שהכלב סיפק לו שנים של ידידות ונאמנות ללא תנאים. הסיבה? מסתבר שהוא לא רצה שהכלב ילכלך את השטיח החדש שלו.

כאשר קרובת משפחה של הבעלים שמעה על התכנית שלו לנטוש את הכלב, היא יצרה קשר עם עמותת It's A Ruff Life Rescue. מתנדבים של העמותה התערבו, ושכנעו את האדם למסור לידיהם את ברונו. אז הם שמעו את סיפורו שובר הלב של הכלב.

"הבעלים התגרש לא מזמן, והיה צריך לטפל בברונו ובכלב נוסף מסוג שי טסו", אמרה מייסדת העמותה קריסטין מרסר. "הוא בדיוק קנה שטיח לבן חדש וספה חדשה, וכתוצאה מכך הוא ממש לא רצה את הכלבים".

brun



עד כמה שהתירוץ הזה לא מתקבל על הדעת, זה לא היה החלק הכי גרוע. הסתבר שגרושתו של האיש גם לא רצתה את ברונו, אבל היא כן לקחה את הכלב הקטן – החבר היחיד של ברונו. למעשה, לפני הגירושים, הם כמעט ולא טיפלו בברונו, והחליטו להרעיב אותו ולא להעניק לו כלל אהבה כי הם חשבו שכך הם יוכלו לאלף אותו.

"הוא אמר לי שהם לימדו את ברונו לא ללקק על ידי כך שהם לא ליטפו אותו. אף אחד לא ליטף את הכלב במשך שנתיים. אין להם שום חיבה אליו. הוא היה רק רכוש עבורם. זה היה עצוב מאוד. כל מה שהיה לו היה הכלב הנוסף", אמרה מרסר. "כאשר המתנדב של העמותה הגיע לקחת את ברונו, כלב השי טסו ברח מהבית וניסה לקפוץ אל תוך הרכב כדי להיות עם ברונו. זה היה עצוב מאוד".



מאז, ברונו נמצא באומנה, אך החיים לא היו קלים עבורו בזמן שהוא מחכה למשפחה אוהבת וקבועה.

"הוא עובר תקופה קשה מנסה להתרגל לחיים החדשים ללא חברו הקטן. הבעיה היא שהוא בן 7, מה שאומר שהוא כלב מבוגר. היום הוא במצב טוב יותר משהיה, אבל הוא עדיין לומד לבטוח שוב. הוא עדיין מדוכא מאוד", אמרה מרסר.

brun2

למרות כל מה שעבר, ברונו הראה שהוא כלב מתוק ואוהב, שנהנה מהחברה של משפחתו הזמנית. ועדיין, מה שהוא הכי צריך זה בית בו הוא יוכל להישאר לנצח.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן