.

הבעלים לא הסכימה לשחרר מהשרשרת כלב 'מסוכן' במשך 10 שנים – עד ששכן החליט לשחרר אותו לחופשי

לפני שלוש שנים, ג'ארד הבחין בכלב קשור בשרשרת בחוץ בחום הקיצוני של פיניקס. ככל שהזמן עבר, ג'ארד עבר ליד החצר וכל פעם ראה שהכלב עדיין קשור, אף אחד לא התייחס אליו, לכלב לא הייתה אינטראקציה עם אף אחד. הכלב נבח ונהם, והבריח את ג'ארד.

אבל יום אחד, ג'ארד החליט לעשות משהו אחר. בסרטון למטה, ג'ארד התיישב ליד הגדר וחיכה לראות איך הכלב יגיב. הוא אמר לכלב שהכל יהיה בסדר. תוך מספר דקות, הכלב ההססן זחל ממקומו מתחת למדרגות והתקדם לכיוונו של ג'ארד, כשהוא מקבל באהבה את המגע המנחם שלו. ג'ארד החל לבקר את הכלב מדי יום, עד שהוא לא יכל לסבול זאת יותר.

יום אחד, בזמן שליטף אותו דרך הגדר, הבעלים של הכלב יצא החוצה. בעימות מדהים, ג'ארד התעקש שהכלב זקוק לטיפול רפואי. הבעלים צחקה עליו, והתעקשה שהכלב אגרסיבי ואמרה לג'ארד שהכלב קשור בחוץ כבר 10-15 שנים. חיים שלמים של אכזריות והזנחה.

"אמרתי לה שאני לא עוזב בלי הכלב. לא יכולתי לאמץ אותו בעצמי, אבל ידעתי שאני לא יכול לעזוב אותו. אחרי מספר דקות, היא החליטה למסור לי אותו. היא אמרה שהכלב ינשוך אותי אם אתקרב אליו, ולא רצתה לתת לי אותו. אבל התעקשתי שהוא יהיה בסדר, ולבסוף היא ויתרה עליו".

צפו בסרטון ותראו מה קרה אחר כך. פשוט מדהים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

2 תגובות על “הבעלים לא הסכימה לשחרר מהשרשרת כלב 'מסוכן' במשך 10 שנים – עד ששכן החליט לשחרר אותו לחופשי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן