.

ההורים השאירו את התינוקת עם 'מכונת ההרג' הזו – ואז הם הבינו מה הכלב עשה

זה לא סוד שלכלבי פיטבול יצא שם רע בתקשורת. בדרך כלל מתארים אותם ככלבים אכזריים, לא צפויים, ומסוכנים. יהיה זה בטוח לומר שאין גזע אחר שסבל מכל כך הרבה ביקורת.

משפחה ברוסיה עובדת כדי להוכיח שמה שמספרים לכם בתקשורת על כלבי פיטבול אינו נכון. לא רק שהפיטבול שלהם, אקאמורו, הוא אחד הכלבים החמודים בעולם, הוא גם אחד הכלבים שהכי כיף להתכרבל איתם! פשוט תראו מה הוא עושה עם התינוק של המשפחה…

בתקשורת אוהבים לספר לנו שכלבי פיטבול הם כלבים מסוכנים, זה רק מגביר את הפחד היומיומי של אנשים מהגזע הזה. אבל משפחה אחת עושה הכל כדי לשנות את זה.

bl1

כלב הפיטבול בן ה שנתיים של המשפחה, אקאמורו, מנפץ כל סטיגמה ודעה קדומה נגד הגזע. לא רק שאקאמורו הוא ידידותי, הוא גם אוהב להתכרבל. וחבר הכרבולים האהוב עליו? התינוק של המשפחה!

bl2



הבעלים של אקאמורו, ג'סטין אקוף, משתף את התמונות של הכלב שלו כדי לעזור לאנשים להבין שפיטבולים לא נולדו עם אינסטינקט להרוג, אלא אומנו לזה על ידי אנשים רעים ואכזריים.

bl3

משפחתו של ג'סטין לא חוששים שאקאמורו יפגע בתינוק, מכיוון שהם חינכו ואילפו אותו כהלכה.

bl4

אנשים משתמשים בכלבי פיטבול ככלבי קרבות ומאמנים אותם להיות אגרסיביים. לגזע יש באופן טבעי לסת ופה גדולים, ואנשים שעורכים קרבות כלבים אוהבים את זה. למרבה הצער, האנשים הרעים האלה משתמשים בפיטבולים בתור כלבי קרבות במשך כל כך הרבה זמן, שההנחה הרווחת היא שהם נולדו יותר מסוכנים מכלבים אחרים.

bl5

אך האמת שבלתי ניתנת לערעור היא שפיטבולים מאומנים על ידי אנשים להיות תוקפניים. כאשר פיטבול תוקף מישהו זה מיד עושה כותרות, ואנשים החלו להאמין שהם אלימים בצורה מכוונת. כמות הסקירה התקשורתית שכלבי פיטבול מקבלים כשיש תקיפה מחזקת את התפיסה הלא נכונה לגביהם.

 ff1
למרבה המזל, אנשים כמו ג'סטין עובדים כדי לתקן את המעוות

ff2

עם חינוך וטיפול נכון, פיטבולים יכולים לאהוב בדיוק כמו כל כלב אחר

ff3

לשמוע משהו חיובי על פיטבולים זה בהחלט משב רוח מרענן. הם יכולים להיות חברים נפלאים; הם פשוט צריכים אותנו כדי לנקות את המוניטין הרע שיצא להם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

2 תגובות על “ההורים השאירו את התינוקת עם 'מכונת ההרג' הזו – ואז הם הבינו מה הכלב עשה

  1. גג אומר:

    שטויות במיץ, זה גזע שתורבת כדי לשמש בקרות שוורים (ראו בוויקי). שכך, הוא אגרסיבי ותוקפני יותר בהשוואה לרוב הגזעים האחרים.
    בגדול זה כמו להחזיק נשק בבית, אין לך מושג מתי הנצרה תשתחרר.
    וכשהיא תשתחרר (אולי כן ואולי אף פעם) הנזק שייגרם גבוה הרבה יותר מרוב הגזעים האחרים.

    אז למה בכלל צריך את הסיכון הזה?"
    תשובה: לא צריך.

  2. Yaya אומר:

    מאוד חכמים כן, יכולים להיות מתוקים בהחלט, טבעי זה בטוח לא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן