.

הוא אמר לה שאם הפיטבול שלה יפגע בתינוקת שלהם הוא יעוף מהבית. ואז קרה הדבר הכי מדהים אי פעם

לפעמים קשה להתגבר על דעה קדומה שיש לך לגבי בן אדם או אפילו כלב. גרג היינן הרגיש זאת כאשר הוא פגש את זאק, הכלב של אישתו, כלב פיטבול מעורב עם לברדור. גם הכלב לא אהב את גרג. אבל הוא שיתף את הסיפור הקצר הזה, שמראה בצורה נפלאה איך הנסיבות יכולות לשנות את ליבו של האדם ושל הכלב. תתכוננו להוציא את הממחטות, הסיפור הזה ממש השפיע עלי.

"לאשתי ולי היו שני כלבים שהבאנו איתנו לתוך הנישואים. הכלב שלה היה פיטבול מעורב עם לברדור בשם זאק, והוא שנא אותי. כשהבת שלנו נולדה, אמרתי לאשתי 'אם הוא יתן לה אפילו רק 'צביטה' קלה, הוא עף מפה' ".

"הבאנו את הבת שלנו הביתה בכיסא התינוקות ברכב, ושני הכלבים הריחו וליקקו אותה, כשהזנבות שלהם מכשכשים. הייתי צריך להרחיק את זאק ממנה בגלל שהוא לא הפסיק ללקק אותה. זאק מיד נהיה המגן של הבת שלי, וכאשר היא שכבה על השמיכה על הרצפה, תמיד הייתה לו רגל אחת על השמיכה. "

"זאק אהב את הבת שלי יותר מכל, וכאשר היא גדלה הוא תמיד ליווה אותה לחדר השינה, ואז ישן איתה יחד במיטה. איכשהו הוא תמיד ידע שהגיע הזמן לעלות במדרגות, והוא היה מחכה לה ליד המדרגות, ואז מלווה אותה למיטה".



"זאק הורעל על ידי ילד חלאה של השכנים והיה לנו את אחד הימים הגרועים בחיינו. כשראינו את הבת שלנו נפרדת מזאק ששכב ללא תזוזה על הרצפה במטבח, אשתי ואני לא הפסקנו לבכות".

"ב 8 בערב, הבת שלי הלכה למדרגות כדי לעלות לחדר השינה שלה. באותו הרגע, שלושתינו הבנו מה הולך לקרות. אחרי 5 שנים, לא היה לה את זאק שילווה אותה למיטה. היא הסתכלה על אמא שלה ועלי עם מבט של חרדה ופניקה".

"ובאותו הרגע, הכלב שלי, שאהב מאוד את הבת שלי, אבל לא קרוב לאהבה של זאק, נעמד, הלך אליה, ושם עליה את היד. הוא שם את הרגל שלו על המדרגות, והסתכל עליה. הם עלו יחד למיטה, כשהבת שלי מחזיקה אותו חזק חזק"

"במשך 6 השנים הבאות, עד שהוא נפטר, סאם חיכה לה ליד המדרגות בכל ערב. "

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן