.

הוא בכה כל יום ולא הפסיק לשנייה, אבל כשאמא ראתה את הפנים שלו? לפתע קרה דבר מדהים…

הכירו את ג'וס: הוא הכלב הכי ידידותי שיש. הצוות תיאר אותו ככלב 'שאוהב כרבולים, אהבה, ושובב לא קטן', אבל מסיבה כלשהי, נראה שג'וס התקשה למצוא בית קבוע.

ג'וס היה בכלבייה 10 חודשים, ולמרות שנראה שמח ומאושר, המצב שלו החל להתדרדר והוא נהיה יותר ויותר מדוכא והחל 'לאבד את עצמו'.

ככל שעברו החודשים, הוא נהיה יותר מכונס בעצמו ושקט, כאילו קיבל את הגורל שהוא לעולם לא ימצא בית. אבל אז, צוות הכלבייה היה כל כך מאושר כשג'וס מצא בית חדש. אך למרבה הצער, זה לא הסתדר, והאיש החזיר את ג'וס לכלבייה שוב. ועכשיו הוא היה הרבה יותר מדוכא מקודם.

מתנדבת של הכלבייה לקחה את ג'וס אליה הביתה כדי שישן לילה אחד מחוץ לכלוב, רק כדי להעניק לו לילה אחד של חופש שיגרום לו להרגיש טוב יותר. אבל כשהגיע הזמן להחזיר אותו, הוא הגיע לתחתית.

במשך שעות על גבי שעות הם שמעו אותו בוכה. מי שחושב שלכלבים אין רגשות חייב לראות את הסרטון הזה.

הסרטון אומנם לא קל לצפייה, אבל זה למעשה היה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לג'וס. הצוות שמע את הבכי שלו ממרחק, אז הם החליטו לצלם סרטון שלו שמראה כמה רע הכלב הזה מרגיש. במהלך יום שלם הם צילמו אותו כל כמה שעות, והוא לא הפסיק לבכות לשנייה.

הסרטון הפך ויראלי, ועכשיו הכלבייה מקבלת כל כך הרבה שיחות של אנשים שמעוניינים לאמץ את ג'וס, עד שהם הורידו אותו מרשימת המועמדים לאימוץ על מנת שהם יוכלו למיין ולבדוק מי הכי מתאים לקחת את ג'וס לביתו החדש והקבוע! בקרוב מאוד, הוא יהיה בסביבה חדשה מוקף באהבה וחום.

זה אומנם נפלא שג'וס יעבור בקרוב לביתו החדש בזכות הסרטון הויראלי, חשוב לזכור שיש עוד כל כך הרבה כלבים שלא היה להם את המזל שצילמו אותם. רק בגלל שהם לא 'הפכו ויראלים' זה לא אומר שאין להם את הזכות למצוא בית מלא באהבה. לא קונים, מאמצים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן