.

הוא הבחין בכלבה 'מתה' על הכביש, מה שהוא עשה הציל את חייה

דיוויד לופ היה בדרכו לעבודה כאשר הוא הבחין בגוף קטן וחסר חיים של כלבה קטנה שוכבת באמצע כביש בלוס אנג'לס. מצלמת הרכב של לופ תעדה את הרגע בו הוא הבחין בכלבה. גוש לבן וקטן באמצע הכביש.

loop1



לופ עצר את הרכב כדי להזיז את הגופה של הכלבה מרכבים נוסעים, אבל רגע לפני שהוא עמד לעזוב את המקום, קרה משהו מדהים.

"עמדתי לעזוב כאשר רציתי את העיניים שלה ממצמצות", הסביר לופ בעמוד הפייסבוק שלו. "אז רצתי חזרה לרכב שלי, לקחתי אלונקה מאולתרת, ונסעתי מיד לוטרינר".

loop2

הכלבה הקטנה הייתה בחיים, אבל בקושי. היא סבלה מעצם ירך שבורה, הייתה מכוסה בקרציות, והיה חשש שיש לה פגיעות פנימיות שלא יאפשרו לה להחלים. אבל לופ כבר היה מאוהב בה לחלוטין.

"היא החלה לבכות, והלב שלי נמס, הוא פשוט נמס בתוך החזה שלי", הוא כתב. הוא החליט לקרוא לה Miracle (נס).

loop3

במהלך הימים הבאים המצב של Miracle של היה ברור. לופ המשיך לבקר אותה באופן קבוע אצל הוטרינר, כשהוא מעלה עדכונים לעמוד הפייסבוק שלו.

"בדיוק ביקרתי את Miracle, המצב שלה יציב, ליטפתי אותה עם האצבעות שלי והיא פתחה את העיניים", הוא כתב לפני מספר ימים.

***Miracle Update***Thursday 8/6 4:30 CA timeI just had a nice visit with our little Miracle! She is doing great!She didn't eat for me but they said she ate all her breakfast this morning. Her eyesight doesn't appear to have improved yet but I'm still hopeful. I want to thank all of you for all your donations, prayers, kind words and well wishes!Sincerely,David & Miracle

Posted by David Loop on Thursday, August 6, 2015

באופן מדהים, Miracle החלה להתחזק, ואחרי מספר ימים אצל הוטרינר היא החלה לאכול בעצמה והיא הייתה מודעת לסביבה. הצוות הוטרינרי החליט שהיא חזקה מספיק כדי לעבור ניתוח לתיקון העצמות השבורות ולופ לא היה יכול להיות שמח יותר.

אבל בזמן שלופ היה שמח מקצב ההחלמה של Miracle, הוא גם עמד בפני חשבונות רפואיים שהצטברו. לופ העלה עמוד התרמה שיעזור לו לשלם על הטיפולים של Miracle, כשהמטרה היא להגיע ל 8000$. הוא כבר עבר את הסכום בכמה אלפים טובים.



loop4

ביום חמישי האחרון לופ שיתף את החדשות השמחות שהניתוח של Miracle עבר בהצלחה – והתחנה הבאה תהיה להביא אותה הביתה.

"אני מקווה שהיא נגעה בליבכם כפי שהיא נגעה בשלי", כתב לופ בעמוד הפייסבוק כשהוא מודה לחברים והמשפחה שלו על התמיכה. "אני יכול לקוות שאירועים כאלה יקרבו אותנו וזכרו…תהיו נחמדים, תאהבו אנשים, וחיות גם".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן