.

הוא היה בטוח שהכלבה שלו מתה בשריפה – אבל תסתכלו כאשר הוא מסובב את המצלמה לפינה

צפייה בסיקור החדשות על השריפות בקליפורניה שהשמידו בתים, עיירות, בניינים, יערות, ועוד, יכולה להיות קשה מאוד, אבל בין כל העצב וההרס, ישנם סיפור מדהימים של תקווה.

בכל אסון, למרות העצב והאובדן, זה כוח בלתי נמנע, הרצון לשרוד, ואפילו קצת מזל, שגורמים לרגעים של תקווה בין כל הטרגדיות.

השריפות בקליפורניה שבערו, וחלקן עדיין בוערות, השמידו כמעט כל מה שנקלע לדרכן. בעזרת רוחות גבוהות ויבשות, שריפת הענק כילתה במהירות אזורים גדולים מאוד של המדינה.

בלי גשם באופק, הכבאים עבדו אינספור שעות כדי לשלוט בלהבות ולהציל כמה שרק אפשר. אך למרות המאמצים שלהם, והמאמצים של בעלי הבתים והאזרחים עצמם, האש לקחה עמה חיים ונכסים רבים.

האש עברה ממקום למקום במהירות אדירה ובצורה בלתי צפויה כך שאנשים רבים נתפסו לא מוכנים בזמן שהלהבות החלו להתקרב לבתיהם. אנשים שחשבו שהם נמצאים במקום בטוח לפתע נאלצו לעזוב את הבתים שלהם כמה שיותר מהר.

כשהם נאלצים לעזוב באותו הרגע, המשמעות הייתה שהם השאירו מאחור דברים חשובים מאוד, רק כדי להציל את חייהם. לפעמים, אנשים נאלצו להשאיר את חיית המחמד של המשפחה כדי להציל את עצמם. לקבל החלטה הזו זה משהו שאף בעלים של חיית מחמד לא רוצה לקחת.

משפחת וויבר מסנטה רוסה נאלצה להתמודד עם הטרגדיה הזו. כאשר האש לקחה את הבית שלהם, הם היו בטוחים שאיזי, כלבת הברניז שלהם, מתה בשריפה. ג'ק וויבר וגיסו, חזרו לבית ברגע שיכלו בתקווה למצוא את הכלבה ואת כל שאר הדברים שהיה אפשר להציל. ג'ק לקח על עצמו את האחריות הזו על מנת שאמו לא תצטרך למצוא את הגופה של איזי.

ג'ק צילם את החיפוש שלהם בתוך ההריסות והסרטון המדהים שלו תעד את הרגע המדהים בו איזי הופיעה מבין האפר וההריסות – בריאה ושלמה!



איכשהו, איזי הצליחה לשמור על עצמה והכלבה שיצאה ללא פגע הייתה כל כך מאושרת לראות שוב את הבעלים שלה.

"זה היה אחד הרגעים הכי טובים בחיי", אמר ג'ק.

צפו ברגע מחמם הלב בסרטון למטה:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן