.

הוא התבקש לשלם כדי להוציא את הכלבים שלו מהכלבייה. התגובה של האישה רגשה את כל העולם!

לפעמים אתם שומעים על סיפור מרגש שמיד גורם לעין שלכם לדמוע. זה אחד מהם.

הכל החל כאשר אדם מבוגר מדלאוור, ארצות הברית, סבל מהתקף לב בחודש ספטמבר האחרון. למרבה המזל הוא שרד, אבל אושפז ולא יכל לטפל בשני הכלבים שלו ביילי ובלייז. הכלבים הושמו בכלבייה ונאלצו להישאר שם עד שהבעלים שלהם יבריא.

הזמן עבר, אבל האיש (ששמו לא פורסם) נשאר מאושפז. בסופו של דבר הכלבייה כבר לא יכלה להחזיק בכלבים ושניהם הועמדו לאימוץ.

אך הגורל היה לצידו של האיש. כאשר היה סוף סוף מספיק חזק כדי לצאת מבית החולים, הוא גילה שאף אחד עדיין לא אימץ את הכלבים. הוא מיהר להגיע אליהם על מנת להחזיר אותם הביתה.

tl1



זה היה איחוד מדהים ומרגש. הכלבים היו כל כך שמחים כאשר ראו את הבעלים שלהם שוב.

אבל לקחת אותם הביתה לא הייתה משימה קלה כמו שהוא חשב שהיא תהיה. הכלבייה חייבה אותו על סכום של 250$ כדי 'לאמץ' אותם בחזרה. זה היה יותר ממה שהיה לו.

tl2

הוא ביקש לחזור מאוחר יותר, ולמרבה הצער הוא חזר לבדו הביתה, בלי הכלבים.

מספר ימים אחר כך הוא חזר. אך למרבה הצער עדיין לא היה לו מספיק כסף כדי לשלם ולהחזיר את הכלבים הביתה. הוא פנה לצוות הכלבייה ואמר להם שהוא צריך עוד זמן כדי לארגן את הכסף. אלא שהפעם הצוות הכין עבורו הפתעה.

הם דאגו בשל העובדה שהכלבים היו כל כך הרבה זמן ללא הבעלים שלהם, אז הם החליטו לשלם את הסכום בעצמם. אנשי הצוות של הכלבייה שילמו את הסכום מכיסם הפרטי, ואפילו נתנו לו במתנה אוכל וצעצועים לכלבים. לאיש לא היה מושג, והוא היה בהלם כאשר האישה בכלבייה אמרה לו שהוא יכול לקחת את ביילי ובלייז הביתה.

למטה אתם יכולים לצפות בתגובה שלו כאשר הוא שומע את החדשות הנפלאות. מספר דקות לאחר מכן ביילי ובלייז רצים לעברו. זה המיס לי את הלב באופן סופי.

 

Heres the video to the story!

Posted by Lindsay Marie on Thursday, December 17, 2015

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן