.

כך העולם נראה מנקודת מבטו של כלב. הלוואי וכולנו היינו כמוהו

כשאנשים מאמצים כלב הם לא עושים לו טובה, הם בעצם עושה להם טובה.

את המילים האלה שלח לנו יונתן סבג שכותב איך הופי, הכלב שלו, רואה את העולם. הלוואי וכולנו היינו כמו הופי.

איזה מזל שאני כלב. לא ימני, לא שמאלני. לא חרדי ולא חילוני. פשוט כלב. קם בבוקר מכשכש עם הזנב. אוכל את הארוחה שלי ועולה לנוח צהריים. לא שונא אף אחד. לא רב עם השכן. גם לא מתעסק אם הבת שלו הולכת עם גברים. לא אכפת לי אם הבית שלי גדול או קטן.

הופי הכלב
הופי הכלב

יש לי מיטה פשוטה וזה מספיק לי כדי לחלום. לא שמעתי חדשות היום, או בכלל. והחייל שירה במחבל לא מעניין אותי. אייל גולן החליט להופיע ואז ביטל, זה לא משהו שמבזבז לי את הזמן ביום יום. גם ככה אין לי גישה לקנות את הדיסק שלו. מי זאת יונית לוי או הצל? מה הם מברברים שם. מי אלו אוהדי ביתר ומה רוצים השוטרים בעצם? אני יום אחד לא אחייה בתוך ארון כי זה מפחיד. ואני בכלל לא יודע מה הפירוש למילה הומופוב.

ביבי בוז׳י ובוגי זה בטח מילות כינוי של הבעלים שלי בזמן שהוא מרעיף עליי אהבה. אני לא שומע גלגלצ והבנתי שמירי רגב זה כמו בולדוג אצלנו. אף פעם לא ראיתי אתיופי. בעצם מזה אתיופי? לא שמתי לב אם יש מישהו שונה ברחוב. אני לא מחכה לחמור שיבוא להציל אותי.



אני לא יודע למה הבעלים שלי מתוסכל לפעמים, ואז עצבני ואז שמח ולפעמים עייף מהעבודה, אחרי זה רעב ואז מותש ובעצם מה? לא יודע. הוא בנאדם. הבנתי שהם מסובכים קצת עם הרגשות שלהם. איזה כייף שאין לי זכות בחירה כי איך אפשר לבחור בשקרן?!

אין לי דאגות כי אני רואה את החיים דרך עיניים של אהבה. מה בעצם אני צריך יותר מזה? קוראים לי הופי מלשון hope -תקווה. כי בזמן שהבעלים שלי הכניס אותי לחייו הוא היה צריך תקווה. ועוד אחרי כל זה אנשים אומרים בגאווה שאימצו כלב. כאילו הם עשו מצווה. הם לא יודעים שהכלב עשה להם טובה. נעים מאוד, שמי הופי ואני בר מזל שאני כלב.

כתב: יונתן סבג

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן