.

הוא מעולם לא חשב שהוא יוכל לשבור את הלב של הכלב שלו, עד שזה קרה…

לחברת הבירות האמריקנית באדווייזר יש היסטוריה ארוכה של פרסומות מרגשות, במיוחד כאלו עם בעלי חיים חמודים.

בסופרבול 2013, הם חשפו פרסומת עם גור חמוד וכמה חברים לא צפויים. הפרסומת נגעה לליבם של הצופים, והפכה פופולרית בטלוויזיה וגם ברשת.

עכשיו באדווייזר משתמשים באותה ניגשה למטרה נפלאה. כחלק מ'יום הבירה האחראי' שהם עורכים בפעם החמישית ברציפות, החברה חשפה את הפרסומת הזו כתזכורת ללקוחות שלה תמיד לשתות באחריות ולוודא שהם לא לוקחים החלטות חסרות אחריות כמו לשתות ולנהוג.

הפרסומת נצפתה מיליוני פעמים ואפשר להבין מדוע.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן