.

היא האכילה את הכלב שלה בשמן קוקוס, ואז הבחינה בשינויים מדהימים!

כל מי שמתעניין בטרנדים של בריאות מוסיף שמן קוקוס כמעט לכל דבר, וזה כולל ארוחות, עור ושיער. שמן קוקוס אורגני נמצא בכל חנות, ואין בעיה למצוא אותו אפילו במכולת השכונתית.

בעלי כלבים הבחינו בתועלות הבריאותיות ועכשיו הם משלבים שמן קוקוס גם לחיי הכלבים שלהם. אחרי הכל, בעלי כלבים יעשו הכל למען הבריאות והרווחה של הכלב שלהם.

לשמן קוקוס יש תועלות רבות עבור כלבים ודרכים שונות להשתמש בו בחיי היומיום של הכלב. שמן קוקוס נחשב ל'סופר פוד של כלבים', ומי לא נמצא עמוק בתוך טרנד הסופר פוד בימינו? בעלי כלבים משתמשים בשמן קוקוס כדי לשפר את הבריאות הכללית של הכלב שלהם.

זה טיפול אלטרנטיבי לבעיות שונות אצל כלבים, ואין ראיות לכך שזה פוגע בבריאות הכלב.

האם שמן קוקוס טוב עבור הכלב שלכם?

ko1

התשובה הקצרה היא כן! שמן קוקוס הוא בהחלט טוב עבור הכלב שלכם.

התועלת הגדולה ביותר של השמן היא ששמן קוקוס מורכב מיותר מ 90% שומן רווי.

אתם אולי חושבים ששומן רווי אינו בריא, אבל זה לא המקרה עם שמן קוקוס מכיוון שהשומן הרווי שלו מורכב מטריגליצרידים בעלי שרשרת בינונית (MCT). לפי אגודת התזונה האמריקנית, "מכיוון ששמן קוקוס מורכב בעיקר מחומצות שומן בעלי שרשרת בינוני, הם מתפרקים באופן מיידי ולא מתאחסנים".

MCT הם שומנים טובים המכילים חומצה לורית וקפרילית שמסייעות בהורדת משקל, שיפרו העיכול, חיזוק המערכת החיסונית, בריאות העור והפרווה, ועוד ועוד.

האם כלבים יכולים לאכול שמן קוקוס?

ko2

בהחלו, כלבים יכולים לאכול שמן קוקוס. שמן קוקוס אינו מכיל כמעט רעלים, ולוקח לו שנתיים להתקלקל, אז הוא בהחלט יכול לשמש כתוסף מזון מצוין לכלב.

הוספת כפית קטנה של שמן קוקוס לאוכל של הכלב שלכם מדי יום מביאה עמה תועלות רבות. כלב במשקל של עד 5 ק"ג יכול לאכול כפית אחת ביום, כלב במשקל של כ 15 ק"ג יכול לאכול כף אחת ביום. אבל תמיד מומלץ להתחיל בכמויות קטנות יותר כדי לראות איך הכלב מסתדר עם זה. ישנם כלבים שיפתחו סימפטומים של שפעת אם הם אוכלים יותר מדי שמן קוקוס.

שמן קוקוס אינו מכיל שמני אומגה-3 כמו בדגים או שמן פשתן. אומגה-3 הוא חיוני לתזונה של הכלב שלכם, כך ששמן קוקוס אינו יכול להוות תחליף במקרה הזה.

לפי ד"ר קתרין פרים, "הוספת שמן קוקוס היא בטוחה יחסית אך יש לכלול אותו בכמות הקלוריות היומית של הכלב, וחשוב לוודא שהוטרינר שלכם מודע לכך שאתם נותנים לו שמן קוקוס".

רוב הכלבים יאהבו את הטעם של שמן קוקוס. אל תתקמצנו על שמן הקוקוס שאתם קונים. לכלב שלכם מגיעה האיכות הטובה ביותר. למעשה, אתם יכולים לחלוק את שמן הקוקוס עם הכלב. חפשו שמן קוקוס לא מזוקק בצנצנת זכוכית.

תועלות של שמן קוקוס עבור הכלב

ko3

התועלות של שמן קוקוס עבור הכלב הן רבות. בעלי כלבים מגלים שהכלב מקבל את אותן התועלות משמן הקוקוס כמו הם מקבלים כאשר הם מוסיפים אותו לתפריט הבריא שלהם.

1. פרווה בריאה

ko4

כשמוסיפים שמן קוקוס לארוחה של הכלב, הפרווה שלו תהפוך למבריקה וזוהרת

2. עור בריא

ko5

שמן קוקוס מסייע בטיפול של בעיות עור שונות כמו הוט ספוט, עור יבש, אקזמה, זיהומים פטרייתים, עקיצות ועוד. מרחו שכבה דקה על האזור הפגוע מספר פעמים ביום.

כלבים יאהבו 'טיפול ספא עם שמן קוקוס' מהבעלים האוהבים שלהם. אין בעיה להשתמש בשמן קוקוס גם אם הכלב לוקח תרופות שקיבלתם מהוטרינר, אך תמיד כדאי להתייעץ לפני.

3. טיפול בפצעים וחתכים קטנים

ko6

מריחת שמן קוקוס על פצעים וחתכים הוא מצב win-win עבור הכלב. הוא מכיל תכונות אנטי-ויראליות, אנטי-בקטריאליות, ואנטי-פטרייתיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול בפצעים קלים. עיכול שמן קוקוס הוא בטוח גם כן, אז אל דאגה אם הכלב מלקק אותו. למעשה, ליקוק שמן הקוקוס יכול לעזור להבל הפה של הכלב.

ועדיין, השגיחו על הכלב עד שכל השמן נספג בעור. זה לוקח כ 5 דקות.

4. ריח כלבלבי

ko7

בנוסף לטיפול בריח רע מהפה, שמן קוקוס מטפל בריח הכלבים שאתם מכירים כל כך טוב. זה למעשה שטיפת פה ודאודורנט באחד! הוספת כמות קטנה של שמן קוקוס למזון של הכלב מסייעת להילחם בריחות הכלב האלה שבורחים ממנו. הכמות המומלצת לטיפול אוראלי היא כפית לכלב במשקל 4-5 ק"ג, וכף אחת לכלב במשקל 13-15 ק"ג.

5. טיפול במוח מזדקן

ko8

אף אחד לא רוצה לראות איך היכולת הקוגנטיבית של הכלב שלו מתדרדרת. יש כלבים שנהיים מבולבלים, חלקם הולכים בבית ללא מטרה, והצרכים שלהם בורחים בתוך הבית. ותועלת נוספת של שמן קוקוס היא טיפול במוח המזדקן. שמן קוקוס מעכב דמנציה אצל בני אדם, ואין סיבה שלא יעשה אותו הדבר אצל כלבים.

6. הורדת משקל

ko9

שמן קוקוס מהווה דרך בטוחה להורדת משקל של הכלב שלכם. אם הם קצת שמנים מדי, הוספת שמן קוקוס למזון יכולה לסייע להם להוריד משקל במהירות. כמובן התעמלות וטיולים ארוכים צריכים להיות חלק מהמשוואה.

7. מחזק את המערכת החיסונית

ko10

שמן קוקוס מכיל בתוכו שני מרכיבים ייחודיים שהופכים אותו לאלטרנטיבה מעולה לחיזוק המערכת החיסונית. חומצה לורית וקפרילית תורמות ונלחמות בזיהומים בקטריאליים. הן גם אנטי ויראליות, אז הוספת שמן קוקוס לתפריט של הכלב היא מצוינת לבריאות הכללית שלו.

8. טיפול בסוכרת

ko11

שמן קוקוס מאזן את רמת האינסולין. בעלי כלבים רבים דיווחו שהוספת שמן קוקוס לתפריט של הכלב שלהם עזרה להשתלט על הסוכרת שלו. שמן קוקוס גם משפר את רמת האנרגיה ומסייע בהפחתת משקל – שני דברים שעוזרים לטיפול בסוכרת אצל כלבים.

9. עזרה בעיכול

ko12

שמן קוקוס מסייע לכלבים לספוג חומרים מזינים בצורה טובה יותר, וכתוצאה מכך חילוף החומרים מהיר יותר. הוא גם מסייע בטיפול בדלקת המעי הגס ותסמונת המעי הרגיז.

כמה שמן קוקוס ואיזה סוג?

ko13

כשמאכילים את הכלב בשמן קוקוס החוק הכללי אומר כפית אחת לכל 4.5 ק"ג, או כף לכלב במשקל 14 ק"ג. תמיד התחילו בפחות מהכמות המומלצת (לתקופה של שבוע-שבועיים) כדי לראות איך הכלב מגיב.

אם אתם מורחים את שמן הקוקוס על הכלב, אין גבול כמות בה מומלץ להשתמש. בדרך כלל, כפית אחת היא בהחלט מספיקה למריחה של מספר פעמים ביום. אפילו אם הכלב ילקק את השמן, זה לא יזיק לו.

הסוג הטוב ביותר הוא שמן קוקוס לא מזוקק-וירג'ין. לשמן קוקוס לא מזוקק יש טעם וריח קלים של קוקוס. הוא בדרך כלל מיוצר מקוקוס טרי, וכמעט שאינו מעובד. שמן הקוקוס הטוב ביותר הוא זה שמעובד הכי מעט.

שמן קוקוס מזוקק הוא זול יותר ואינו מיוצר מקוקוסים טריים, אלא מקופרה מיובשת – שזו ציפה מיובשת של הקוקוס. שמן קוקוס מזוקק עובר מספר שלבי עיבוד, כולל הוספת צבע וריח. שמן קוקוס מזוקק אינו בחירה טובה עבורכם ולא עבור הכלב שלכם.

התייעצו עם הוטרינר שלכם לגבי הוספת שמן קוקוס לתפריט של הכלב, וכמו עם כל דבר, השתמשו בו במתינות.

איורים: מורגן סיופורד עבור LittleThings

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

תגובה אחת על הפוסט “היא האכילה את הכלב שלה בשמן קוקוס, ואז הבחינה בשינויים מדהימים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן