.

היא הצילה את חייו של כלב שמצאה קשור עם פתק שובר לב. היא לא ידעה שהמעשה שלה ישנה את חייה לנצח

כשג'ואי ננטש, ונקשר לעמוד עם פתק על הצוואר, אף אחד לא היה אמיץ מספיק כדי לגשת אליו. הוא היה מפחיד, נבח ונהם על אנשים מכיוון שהוא לא ידע איפה הוא נמצא או אם מישהו ינסה לפגוע בו.

בפתק שהיה קשור לצווארו של ג'ואי היה רשום: "קוראים לי ג'ואי. אני מחפש בית. בבקשה תטפלו בי!". נראה שאף אחד לא יעזור לו, עד שהאדם הכי לא צפוי החליט לעשות מעשה.

jo1



אישה בשם ליסה שהתגוררה בואן המקולקל שלה בסן פדרו, קליפורניה, ראתה את ג'ואי ואת מצוקתו, וידעה שאיכשהו, היא חייבת לעזור לו. ליסה ניסתה למצוא עזרה על מנת להעביר את ג'ואי למקום בטוח, אבל הכלבייה המקומית אמרה לה שהיא תצטרך להביא את ג'ואי לבדה. מכיוון שהואן של ליסה לא עבד והיא סירבה להשאיר את ג'ואי סובל לבדו, הייתה ברירה אחת בלבד: ללכת עם ג'ואי 5 ק"מ לכלבייה.

jo2

ליסה הייתה פצועה והליכה למרחק גדול לא היה קל עבורה, אבל זה לא עצר אותה. היא הגיע לכלבייה סובלת מכאבים עזים, אבל היא הגיעה וג'ואי היה בטוח. בסופו של דבר ג'ואי חולץ על ידי עמותת Forte Animal Rescue. ארבעה חודשים מאוחר יותר, הוא אומץ אל ביתו הקבוע ונראה כמו כלב אחר לחלוטין.

jo3

כאשר ג'ואי חולץ הוא היה כלב לחוץ שלא בוטח באף אחד. היום הוא הכלב הכי שמח בעולם, ואפילו יש לו חברה אנושית קטנה איתה הוא יכול לשחק מתי שהוא רוצה. הסוף של ג'ואי היה שמח והכל בזכות ליסה – אז הקהילה החליטה שגם לליסה מגיעה סוף שמח.

תושבי סן פדרו שמעו על ליסה ועל מה שעשתה עבור ג'ואי, והם החליטו שהם רוצים להשיב לה כגמולה. הם הקימו עמוד גיוס כספים עבורה על מנת לעזור לה לעמוד שוב על שתי רגליה, והם הצליחו לגייס 3590$. ליסה השתמשה בכסף כדי לתקן את הואן שלה ולכוון את החיים שלה לכיוון הנכון שוב.

jo4



אם ליסה לא הייתה עוצרת לעזור לג'ואי, היא לעולם לא הייתה מקבלת את תשומת ליבה ואת עזרתה של הקהילה. ליסה אולי הצילה את ג'ואי, אבל בדרך מסוימת היא גם הצילה את עצמה. זה רק מראה לכם שמעשה קטן של חסד יכול לשנות חיים.

צפו בסיפור המלא של ג'ואי וליסה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן