.

היא סתמה את פיו של הכלב שלה והחלה לנשוף. הסיבה מדוע? כל בעלי הכלבים צריכים לדעת את זה

כולנו אוהבים את חיות המחמד שלנו ועושים כמיטב יכולתי כדי לטפל בהם. אנחנו לוקחים אותם לוטרינר, קונים להם אוכל טעים ובריא, נותנים להם תרופות כשהם חולים, וכו'. אך הדבר שרובנו לא עושים זה להכין את עצמו למקרה חירום. בדיוק כמו בני אדם, גם כלבים עלולים לסבול ממצוקה בריאותית פתאומית. כלבים יכולים לטבוע, לקבל התקף לב, להיחנק ולקבל הרעלה, בדיוק כמו בני אדם. האם אתם מוכנים למשהו כזה?

למרבה המזל, יש מומחים רבים שעושים כמיטב יכולתם להעשיר את הידע של בני האדם בנוגע למה שהם צריכים לעשות במצב כזה. זה כולל הכל מבדיקה פשוטה של בריאות הכלב שלכם ועד לביצוע טכניקות מתקדמות של החייאה. הדבר הטוב ביותר לעשות זה לעבור קורס על מנת לדעת בדיוק איך לעשות זאת. זה לא מדריך רפואי מקיף, אבל הוא בהחלט יכול לעזור לכם במקרה חירום.

הצעד הראשון שעליכם לעשות אם הכלב שלכם נמצא במצוקה או הפסיק לנשום באופן פתאומי זה להתקשר לוטרינר שלכם, אם הוא אינו עובד – אז עליכם להתקשר לוטרינר חירום שעובד 24 שעות.

המצב האידיאלי הוא שמישהו אחר יבצע את העבודה. אם זה לא אפשרי, תעלו איתם מהר על הקו ותתחילו בתהליך





דבר ראשון, בדקו את הסימנים החיוניים של הכלב. אתם יכולים לדעת בקלות אם הוא נושם על ידי כך שתשימו את היד על החזה שלו, לאחר מכן בדקו דופק בעורק הירך.

lk2

לאחר מכן, בדקו את דרכי האוויר של הכלב. אם אתם לא יודעים מה קרה לכלב, זה צעד חשוב, מכיוון שאי אפשר לבצע החייאה עם מכשולים

lk3

אם יש משהו שמפריע, הרימו את הכלב והחזיקו אותו מתחת לבטן, כשאתם מרימים אותו למעלה כשאתם מחזיקים אותו קרוב לרגליים האחוריות. נענעו אותו קלות ונסו להזיז ולהסיר את מה שחוסם.

lk4

אם זה לא עובד, תצטרכו לבצע את תרגיל ההיימליך. החזיקו את הכלב האותה התנוחה, והרימו את הידיים במהירות למעלה וקדימה מתחת לבית החזה. זה אמור בתקווה להוציא את מה שחוסם.

lk5

עכשיו, יתכן וזה כל מה שתצטרכו לעשות! אבל אם הכלב שלכם אינו נושם, החזיקו חזק מסביב לפה שלו כדי לאטום אותו, ושימו את הפה שלכם על האף שלו כדי לנשוף אוויר אל תוך הריאות שלו. עשו זאת פעמיים ובדקו את הסימנים החיוניים שלו שוב.

lk6



אם יש דופק, לעולם אל תעסו את החזה. אבל אם אתם לא מוצאים שום דופק, השכיבו את הכלב שלכם על צידו והניחו את הידיים מאחורי הרגליים הקדמיות על החזה שלו. לחצו חזק למטה. חזרו על התהליך הזה. מומחים ממליצים לבצע 30 לחיצות, ואז 2 נשיפות, ולחזור על התהליך במשך 2 דקות. זכרו לבדוק את הסימנים החיוניים שלו באופן קבוע.

lk7

אנחנו מקווים שלעולם לא תצטרכו להשתמש בזה, אבל אם כן, אנחנו מקווים שזה עזר.

צפו בסרטון למטה כדי לקבל מידע נוסף והדגמות איך לבצע החייאה בכלב.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן