.

היא עברה דירה ושמה מודעה של הכלבה שלה בקרייגליסט. אוהבי חיות יאהבו את מה שהיא כתבה במודעה!

אומנם קשה להאמין, אבל המון אנשים נוטשים את חיות המחמד שלהם. זה עצוב מאוד, אך זו עובדה שאי אפשר להתעלם ממנה.

יש אנשים שפשוט נוטשים את חיות המחמד שלהם בלי להגיד או לספר שום דבר, אך אחרים משתמשים באינטרנט בניסיון לנטוש את חיות המחמד שלהם…וזה לאט לאט הופך לטרנד.

לדוגמא, הסרטון למטה מדבר על אדם אנונימי שפרסם מודעה באתר קרייגסליסט עם הכותרת 'הכלב צריך ללכת או שיקבל ירייה'. למעשה היה כתוב שאם מישהו לא יקח את הכלב 'פיידו', אז פיידו יחטוף כדור בראש וימות.

זה דבר פשוט מחריד ומזעזע. ואנחנו לא היחידים שחושבים כך. מישהי שיש לה כלב ונמאס לה לראות את המודעות האלה בקרייגסליסט החליטה להביע את דעתה לגבי הטרנד המזעזע הזה.

התמונה למטה היא של חיות המחמד שלה, חתולה וכלבה, והמסר שהיא כתבה.

האישה הכעוסה שכתבה את הפוסט פתחה אותו עם הכותרת: "זו הכלבה שלי…"

po

"יש לי אותה כבר שש שנים. היא לפעמים תסכלה ועצבנה אותי. היא עלתה לי הרבה כסף שרציתי להוציא על דברים אחרים. לפעמים היא גרמה לחוסר נוחות. הייתי צריכה לארגן את החיים שלי תוך כדי שאני מתחשבת בה. לא הייתי מחליפה את זה בעד שום הון שבעולם, בגלל שאני אוהבת אותה ואת האושר שהיא מכניסה לי לחיים. עכשיו, כדי להגיע לנקודה של הפוסט. אני רוצה לספר לכם על משהו מדהים שעשיתי.



עברתי דירה. האמת שעברתי דירה שלוש פעמים. באופן מדהים, הכלבה שלי עברה איתי! אתם יכולים לדמיין את זה? האם ידעתם שאפשר לעבור דירה ולא להיפטר מהכלב? איזה רעיון מדהים, נכון? אהה, וגם התחתנתי, ונולד לי ילד, והחלפתי עבודות, ועדיין הצלחתי לא להיפטר מהכלבה שלי! האם אני הבנאדם היחידי בעולם שהצליח לעשות את זה?

רואים את החתולה הקטנה בתמונה ליד הכלבה שלי, ובכן גילינו שיש לה איידס, כן, איידס של חתולים. היא תצטרך לקבל טיפול רפואי יקר במשך שארית חייה הקצרים. ונחשו מה? אני אשמור גם על החתולה. אני לא הולכת לזרוק אותה בפוסט בקרייגסליסט בגלל שאני לא עצלנית, ולא חסרת אחריות, ולא אפר את ההבטחה שעשיתי עם בעל חיים אוהב וחי. לכל אלה שעושים את זה – לכו תז*יינו! אני מקווה שבן/בתת הזוג שלכם יעזוב אתכם, בלי כסף ולבד. שאלוהים ישמור עליכם, למרות שלא מגיע לכם".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן