.

היא שכבה במשך שעות על הכביש הקר. כשגיליתי מדוע הלב שלי התמלא אושר

כשאמנדה גאוריסיו שמעה על כלב שאבד, היא וחבר שלה דילן פרקינסון החליטו לעזור.

הכלב, שעונה לכינוי 'בר', היה מפוחד, מורעב ובודד. הוא לא נתן לאף אחד להתקרב. 

"במשך שעה ניסינו לפתות אותו אלינו עם אוכל, אבל זה לא ממש עבד", אמרה גאוריסיו. הם החליטו לחזור לעיר ולקנות נקניקיות, ואז חזרו ועד 3 בבוקר ניסו להכניס את הכלבלב למשאית, אבל ללא הצלחה.

הם היו אובדי עצות, אבל החליטו לנסות משהו נוסף.

pu1 pu2



"יצאתי מהמשאית והלכתי מאחוריה ואז עשיתי את עצמי מתה על השביל, ממש ליד הכלב כשגבי מופנה אליו", כתבה גאוריסיו. "בהתחלה הוא נהם, אבל אז התקרב מספיק בשביל להריח אותי. שכבתי על הכביש במשך 20 דקות, עד שהוא איבד עניין והלך לדרכו".

pu3

"חיכינו עד שהוא יחזור לנקודה נעימה בצד השביל כדי לשכב בה. דילן הוריד אותי, ונסע".

pu4

"ברגע שהוא החל להרגיש לא נוח, התכרבלתי לצורה של כדור ולא זזתי. השעה הבאה הייתה איטית מאוד, כשהתקרבתי ל'בר' סנטימטר אחר סנטימטר. דילן הגיע שוב, עצר בצידי הדרך והתבונן בנו. הוא גם הזהיר מכוניות שהחברה המשוגעת שלו שוכבת בצידי הדרך ושיזהרו לא לפגוע בי".

pu5

"בסופו של דבר הצלחתי להגיע קרוב לבר", כתבה גאוריסיו. "הוא נהם קצת, אז התחלתי ליילל ולפהק – זהו סימן מרגיע, והתקרבתי אליו לאט לאט עד שהצלחתי לנוח ולהישען על בר המתוק ."

pu6



"זה היה הרגע שהוא החליט שהוא לא רוצה ללכת עוד", היא כתבה. "מ 9 בערב הייתי צריכה לסחוב אותו לכל מקום! הייתי צריכה להרים אותו להכניס אותו למשאית, ואז התכרבלנו יחד עד שהגענו לוטרינר".

pu7

בר שקל 26 קילו ופיתח דלקות בעור ובאוזניים, אבל הוא מקבל טיפול לבעיות הללו. 

pu8

למרות שהם אמרו שהם מחפשים אחר הבעלים שלו. אני חושב שהוא מצא אותם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן