.

הכלבה הזאת הייתה כל כך מדוכאת שהיא איבדה כל תקווה לחיים. עד שמישהו צילם את התמונה הזאת

כלבת הפיטבול הזאת איבדה על תקווה והייתה כל כך מדוכאת שהיא סירבה להסתכל על אנשים בזמן שהייתה בכלביה. הכלבה – צ'לסי, אפילו לא הסתובבה כדי להסתכל על אנשים שהגיעו כדי לאמץ כלב. זה כאילו שהיא לא האמינה שמישהו אי פעם יאמץ אותה.

כלבית סן ברנרדינו בקליפורניה הכניס אותה לרשימת הכלבים שעומדים להמית. עבור כלבים שנמצאים ברשימה הזאת, הזמן על כדור הארץ הוא קצר מאוד.

למזלה של צ'לסי, מחלץ כלבים נפלא צילם תמונה שלה. מכיוון שהיא סירבה להסתכל על אנשים, התמונה הייתה של החלק האחורי שלה. המחלץ כתב: "לא תמונה טוב? דמיינו לעצמכם איך היא מרגישה 🙁 הנה כלבת פיטבול שמפוחדת לגמרי, זה שובר לי את הלב, היא כלבה כל כך מתוקה, מי עושה דבר כזה?"

ny1



התמונה הפכה ויראלית, ותוך מספר ימים היא ניצלה. עכשיו, במקום שימיתו אותה, לצ'לסי יש בית חדש, בתקווה ששם היא תחלים מהטראומה שלה.

ny2

כאשר כלבים חיים בכלביה הם יכולים להיכנס לדיכאון ולסבול מחרדה. אחרים מפתחים בעיות התנהגות ובעיות בריאותיות שקשורות באופן ישיר לחיים בכלביות. הסיפור של צ'לסי הוא דוגמא נפלאה לכך והוא מספק תזכורת לכולנו שאנחנו צריכים לעזור לכלבים אחרים שעדיין נמצאים בכלביות. כלבים שמדוכאים בדיוק כמו שצ'לסי הייתה. לכולם מגיעה הזדמנות שנייה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן