.

הכלבה הזו הייתה מספר שעות לפני קבלת 'זריקת המוות', אבל אז נס גדול נכנס דרך הדלת…

כל חילוץ של כלב הוא דבר טוב, אך המציאות המצערת היא שיש כלבים שיש להם סיכוי גדול יותר למצוא בית מכלבים אחרים.

בדרך כלל הכלבים הצעירים והבריאים הם אלו שיאמצו וימצאו בית במהירות, כשאחרים, המבוגרים והחולים, בדרך כלל ישארו בכלוב שלהם ויחכו לזריקת המוות הבלתי נמנעת.

לוסי הכלבה הייתה כל כך חלשה וחולה שהיא הייתה ברשימת ההמתה. נראה היה שאף אחד לא יאמץ אותה – אבל התקווה לא אבדה.

רוברט שיינברג והצוות שלו מבית המחסה Dog Tales Rescue and Sanctuary באונטריו, קנדה, ביקרו בכלבייה במיאמי כדי להציל את הכלבים שהיו ברשימת ההמתה הזו. אחד מהם היה כלב בשם פיניקס, אותו מצאו בצידי הכביש מכוסה בבנזין ושרוף אחרי שהדליקו אותו.

nj1

אך זו הייתה לוסי שצדה את עיניהם

nj2

עובדי הכלבייה אמרו להם שלוסי הייתה אמורה לקבל את זריקת המוות האותו היום. היא הייתה שברירית ומלאה בפרעושים וקרציות; היה נראה שהיא ויתרה על החיים. "היא הייתה במצב מחריד", אמרה קלייר פורנדרן מבית המחסה Dog Tales. "אבל רוב ראה שלוסי היא לוחמת ולא מוכנה לוותר עדיין". באותו רגע הוא לקח אותה איתו.

nj3

פורנדרן אמרה שלוסי סובלת מ"כל בעיית בריאות שאתם יכולים לחשוב עליה". לוסי לא יכלה לטוס לקנדה באותו הרגע, אז וטרינר במיאמי טיפל בה עד השתחררה מהכלביה.

nj4

עמותת Dog Tales הצילה יותר מ 100 כלבים שהיו מועמדים להמתה במיאמי, אבל ההצלה של לוסי לא הייתה מהירה. היא הייתה זקוקה לחודשים של התאוששות מאנמיה, כל סוגי התולעים, דמודקס, ואפילו סרטן! עד לרגע שהייתה מוכנה לטוס לקנדה לשארית חייה, היא נראתה כמו כלבה אחרת לגמרי.

nj5

הגורל של לוסי נחתם כאשר רובין הודג'קין וג'יימי פריס ביקרו אותה במרכז השיקום. "אני בדרך כלל לא קוראת את הסיפורים כשאני רואה תמונות נוראיות", אמרה הודג'קין. "אבל היה בה משהו שגרם לי לרצות לאמץ אותה". הם לקחו את לוסי באותו הרגע.

nj6

לוסי נהנית מהחיים החדשים שלה בקנדה!

nj7

"לראות את לוסי עכשיו זו תזכורת נפלאה לסיבה שאנחנו קמים כל בוקר ועושים את מה שאנחנו עושים", אמרה פורנדרן.

nj8

לוסי היא ההוכחה שלכל כלב מגיע בית אוהב עם משפחה אוהבת. לוסי אולי הייתה על סף מוות, אבל עם טיפול רפואי נכון והרבה אהבה, החיים שלה השתנו ב 180 מעלות!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן