.

הכלב הזה אומץ, אבל הוא סרב להשאיר את חברתו מאחור. איך הוא חילץ אותה? מדהים!!

למרות שמצא בית אוהב, הכלב הזה יצא למסע של 16 ק"מ בקור המקפיא כדי להיות עם האהבה האמיתית שלו…כלבה בשם ג'ייד. סיפור האהבה בין בן וג'ייד הוא נפלא ומיוחד. מעולם לא שמעתי על משהו דומה.

שני הכלבים המשוטטים נפגשו והתאהבו ברחובות של טרה הוטה, אינדיאנה. בן, כלב מעורב בן 4 וחצי, וג'ייד, רועה גרמנית מעורבת בת שנה, היו ידועים בקהילה. אנשים טובי לב דאגו שיהיה להם אוכל, אבל כאשר ג'ייד נכנסה להריון, סניף תנו לחיות לחיות של טרה הוטה תפס אותם ולקח אותם לכלביה.

ho1



הזוג נשאר יחד בכלביה וכאשר ג'ייד המליטה, היא עברה לאומנה עד שהגורים היו מבוגרים מספיק בשביל שיוכלו לאמץ אותם. האבא והאמא הטריים התאחדו שוב בכלביה עד שקורטני וג'ייסון לולר החליטו שהם רוצים לאמץ את בן.

בן היה אצלם שלושה שבועות עד שברח כדי למצוא את אהובתו ג'ייד. הוא הלך 16 ק"מ בקור המקפיא עד שמצא את דרכו לג'ייד בכלביה יום למחרת.

למרות שבן רצה להתאחד עם ג'ייד, הוא גם ידע שהעובדים של הכלביה רוצים לתפוס אותו והם השתמשו בג'ייד כדי לפתות אותו החוצה, קאלי סקינר, עובדת של הכלביה, הסבירה לטריביון סטאר.

באחת ההזדמנויות, בן ראה את ג'ייד מהצד השני של הגדר, רץ אליה והחל לנשק אותה דרך הגדר.

אחרי מספר ניסיונות נוספים, צוות הכלביה הצליח לתפוס את בן החמקמק ולאחד אותו שוב עם ג'ייד. כאשר הזוג המאוהב ראה אחד את השני הם התמלאו אושר. כשקורטני וג'ייסון הבינו מה בן עשה, הם ידעו שג'ייד חייבת להיות חלק מהמשפחה שלהם גם. קורטני אמרה, "הוא פשוט היה ממשיך לברוח אם היינו לוקחים רק אותו ולא אותה". שני הכלבים במצב מצוין ונהנים מהחיים בביתם החדש.

דבי פלויד, נשיאת תנו לחיות לחיות אמרה ששני הכלבים רצו להיות יחד. "לא הייתה להם הרבה חיבה אנושית בחיים", היא אמרה. "הם מצאו אהבה אחד בשני, וזה מה שעשה אותם שמחים…בתקווה, הם יחיו את חייהם באושר ובעושר".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן