.

הכלב הזה עולה לבדו באופן קבוע על קו 54 ונוסע למקום האהוב עליו בעיר

קקאו, כלב מעורב בן 16 ממילאנו, איטליה, הפך לסלב מקומי אחרי שהופיע במספר עיתונים בגלל ההרגל הקבוע שלו של לעלות לאוטובוס ולנסוע למקום האהוב עליו בעיר.

ck1

כמעט בכל יום בשנים האחרונות, קקאו עוזב את ביתו והולך לתחנת  האוטובוס בשדרות ארגונה. שם הוא יושב יחד עם הנוסעים (האנושיים) האחרים ומחכה לקו 54.

אך קקאו יעלה על האוטובוס רק אם הנהג הוא האיש אותו הוא מכיר, אותו אדם שנהג באוטובוס כאשר החל לעשות את הטיולים הסודיים שלו. אחרי שהוא מוודא שזה הנהג הנכון, קקאו עולה על האוטובוס, יושב בשקט עד שמגיע ליעד האהוב עליו – פארק ציבורי קרוב לתחנת למברטה, בצפון-מזרח מילאנו.

שם הוא אוהב לשוטט בין הגינות, ליהנות מהמרחב הציבורי במשך כמה שעות. כאשר הוא מתעייף, הוא הולך בחזרה לתחנה ומחכה לאותו האוטובוס שיחזיר אותו הביתה.



הבעלים של קקאו, ניקולטה, בעלים של פאב מקומי, אימצה את קקאו אחרי שראתה אותו משוטט ברחובות. קקאו היה מהיר למידה, ותוך שישה חודשים ניקולטה לימדה אותו לחצות את הכביש באור ירוק בלבד, וללכת על המדרכה בלבד.

כל כך בטוחה ביכולות שלה, ניקולטה הרשתה לו להסתובב לבדו בשכונה בלי רצועה וקולר (אך היה לו שבב), בזמן שהיא הייתה בעבודה.

כאשר ניקולטה שמעה לראשונה על ההרגל הלא רגיל של הכלב שלה, היא לא האמינה. אחת הלקוחות הקבועים בפאב אמרה שהיא ראתה את קקאו עולה על האוטובוס.

ck3

ניקולה החליט לעקוב אחר הכלב שלה, וראתה אותו עולה לבדו על האוטובוס בתחנה הקרובה לביתם. היא מאמינה שהוא זוכר את המסלול שהם עושים בכל יום שבת, כשהם הולכים לשוק לעשות קניות.

היא לא עצרה את קקאו ונתנה לו ליהנות מהיום שלו, והכלב המאושר ממשיך עד היום להיות נסוע קבוע בקו 54.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן