.

הכלב ניסה להזהיר את אמא באמצע הלילה…ואז היא הבינה שהבן שלה נמצא בסכנת חיים

לוק, בנה בן ה 7 של דורי נוטאל, סובל מסוכרת סוג 1, ולמזלו הוא נכנס לתכנית של כלבים טיפוליים.

מאז שלוק היה קטן, המשפחה טיפלה בגור הלברדור השחור שלהם העונה לשם ג'דיי. אז כאשר דורי מצאה את ג'דיי שוכב עליה באמצע הלילה, היא ידעה שמשהו אינו בסדר.

אפילו אחרי שדורי בדקה את מוניטור הגלוקוז של לוק, ג'דיי המשיך להתעקש שמשהו לא בסדר. ובאופן מדהים, הוא צדק.

דורי נוטאל ידעה שמשהו לא בסדר כאשר הכלב הטיפולי של בנה, ג'דיי, העיר אותה באמצע הלילה.

"ידעתי שהוא לא מתנהג כך סתם, והעייפות החלה להתפוגג", כתבה דורי בפייסבוק. לבנה בן ה 7, לוק, יש סוכרת, והמוניטור שלו הראה שהכל תקין. אך עדיין, ג'דיי לא זז ממנה.

jd1

דורי דקרה קלות את האצבע של לוק, והייתה בשוק לגלות רמת גלוקוז נמוכה ביותר. היא מיד נתנה לו מנת גלוקוז. דורי לא הופתעה שג'דיי הרגיש שמשהו אינו כשורה, וזו לא הייתה הפעם הראשונה שהוא צדק והמוניטור טעה.

jd2

למעשה, אחרי שג'דיי נכנס לחייו של לוק כאשר היה גור, הלברדור השחור הוכשר לגלות שינויים בהרכב הכימי שמעיד שרמת הסוכר בדם של לוק ירדה או עלתה.

jd3



מאז, לא היה לילה שג'דיי לא ישן לצידו של לוק. בלי ג'דיי, לילות כמו אלה היו יכולים להסתיים בצורה אחרת לגמרי.

hh1

אך ג'דיי לא תמיד יכול לשמור על לוק. דורי ובעלה צריכים לבדוק את המוניטור 3 פעמים בלילה, וג'דיי לא הולך עם לוק לבית הספר. ועדיין, הוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה, וכשהוא יכול, הוא תמיד מוודא שלוק בריא ומאושר.

hh2

"כשלוק יגדל, אני רוצה שהוא ירגיש כאילו שג'דיי נמצא איתו תמיד", אמרה דורי. "הם חברים נפלאים ואוהבים אחד את השני מאוד. כשהוא יסתכל לאחור על הילדות שלו, הוא אולי יזכור את הזריקות והדקירות באצבע, אבל אני גם רוצה שהוא יזכור את מסיבות הכלבלבים הכיפיות".

hh3

לא רק שג'דיי הוא חבר נאמן, הוא גם מציל את חייו של לוק. איזה כלב מדהים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן