.

הכלב ניסה להזהיר את אמא באמצע הלילה…ואז היא הבינה שהבן שלה נמצא בסכנת חיים

בנה של דורי נוטל, לוק בן ה 7 סובל מסוכרת סוג 1, והוא היה בר מזל להשיג כלב טיפולי. מאז שלוק היה קטן כלב הלברדור של המשפחה, ג'דיי, שמר והשגיח עליו.

אז כאשר דורי מצא את ג'דיי שוכב עליה באמצע הלילה, היא ידעה שמשהו לא בסדר.

אפילו אחרי שדורי בדקה את מוניטור הגלוקוז של לוק, ג'דיי התעקש שמשהו לא בסדר. ובאופן מדהים, הוא צדק.

דורי נטל ידע שמשהו לא בסדר כאשר הכלב הטיפולי של הבן שלה, ג'דיי, העיר אותה האמצע הלילה. "ידעתי שמשהו קורה, בזמן שערפל השינה החל להתפוגג", היא כתבה בפבפייסבוק. בנה בן ה 7, לוק, סובל מסוכרת, והמוניטור שלו הראה שהכל כשורה. ועדיין, ג'דיי לא זז ממקומו.

jd1

דורי דקרה את אצבעו של לוק, והייתה בשוק לגלות רמה נמוכה של .57 היא מיד נתנה לו טבלית גלוקוז. היא לא הופתעה שג'דיי הרגיש שמשהו לא בסדר – מכיוון שזו לא הייתה הפעם הראשונה שהוא הרגיש משהו שהמוניטור לא הראה.

jd2

למעשה, אחרי שג'דיי נכנס לחייו של לוק בתור גור, הלברדור השחור עבר אימונים כדי להבחין בשינויים של מרכיבים כימיים שמצביעים שרמת הסוכר בדם של לוק עלתה או ירדה.

jd3

מאז לא היה לילה שג'דיי לא היה לצידו של לוק. בלי ג'דיי, לילות כאלו היו עלולים להסתיים בצורה אחרת לגמרי.

jd4

אבל ג'דיי לא יכול תמיד לשמור על לוק. דורי ובעלה צריכים לבדוק את המוניטור שלוש פעמים בלילה, וג'דיי לא הולך עם לוק לבית הספר. ועדיין, הוא חבר משפחה בלתי נפרד והוא תמיד שומר על לוק כשהוא יכול.

jd5

"כשלוק יתבגר אני רוצה שהוא ירגיש שג'דיי תמיד היה איתו", אמרה דורי. "הם חברים הכי טובים ואוהבים אחד את השני. כשהוא יסתכל אחורה לילדות שלו, הוא אולי יזכור את הזריקות והדקירות, אבל אני גם רוצה שהוא יזכור את 'מסיבות הגורים' ".

jd6

איזה נס זה שג'דיי נמצא בבית עם לוק! לא רק שהוא חבר נפלא וחמוד, אלא הוא גם מציל חיים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן