.

הכלב רוני נקנה אונליין בתור מתנה – הפך לכלב הראשון שננטש בשנת 2018

למרבה הצער זה דבר רגיל. גור חמוד נקנה כמתנה לחג רק כדי להיזרק זמן קצר אחר כך כשהבעלים לא מצליחים להתמודד איתו.

כל אוהב חיות יודע שכלבים הם התחייבות לכל החיים. אבל מי שקנה את גור המתוק בן החודשיים הזה, רוני, לא חשב על זה כאשר הכלב ניתן כמתנה לחג המולד רק כדי שינטשו אותו מספר ימים אחר כך.

הכלב המתוק ננטש במרכז החילוץ המפורסם בלונדון Battersea Dogs and Cat Rescue ב 2 לינואר. הצוות במקום אמר שהבעלים של הכלב הפך להומלס וכבר לא יכל לטפל בכלב.

הגור המתוק הזה נמצא כרגע בבית המחסה, מקבל את הטיפולים הנדרשים, חיסון ושבב לפני שימסר לבית אוהב.

"הוא מלא חיבה, אפילו עם אנשים חדשים, ואוהב להתכרבל ולעשות שטויות. הוא גם אוהב לשחק עם צעצועים ולרוץ במטבח. הוא כל כך מתוק", כתבה עובדת במקום אליס הולט.

מנהל בית המחסה, סטיב צ'דוק, חושש שרוני נלקח מאמא שלו מוקדם מדי ו'נמכר על ידי מרביע בלי מחשבה על טובת הכלב'. ועכשיו הוא זכה לכבוד העצוב להיות הכלב הראשון שננטש בשנת 2018.

"זה לא מפתיע אותנו שהכלב הראשון שהגיע אלינו השנה נקנה ברשת", הוסיף צ'דוק. "רוני הוא אחד מאלפי כלבים שיקנו מאתר של הרבעות לא חוקיות ויגיע בסוף לבית של בעלים שלא מוכנים ולא מסוגלים לטפל בהם".

התמונה שלו שותפה ברשת על ידי בית המחסה ואנשים רבים הציעו לאמץ את הכלבלב המתוק. לצוות בית המחסה יש עכשיו עבודה למצוא לו את הבית המתאים. זו לא הפתעה אנשים רבים רוצים לאמץ אותו, תראו איזה פנים מתוקות!

הצוות בבית המחסה מקווה שהסיפור של רוני יעודד אנשים לאמץ כלבים מכלביות ובתי מחסה, במקום לקנות אותם ברשת דרך מרביעים לא אנושיים.

סיפור שובר לב אבל אנו שמחים שהבעלים לקחו אותו לבית מחסה טוב בו הוא יקבל הזדמנות להגיע לבית המושלם עבורו. 

להיות בעלים של כלב זו אחריות גדולה ואין לקחת אותה בקלות. 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן