.

הכלב של האישה מת אחרי שהיא נתנה לו צעצוע חדש. זאת אזהרה שכל בעלי הכלבים חייבים לראות!

אישה אבלה אמרה שכלב הרוטוויילר שלה נפטר אחרי שהלשון שלו נשאבה לתוך צעצוע כלבים איתו שיחק. עכשיו היא פרסמה אזהרה לכל בעלי הכלבים ברחבי העולם על הסכנות של צעצועים כאלה.

לפי ג'יימי סטומפ, הכלב שלה – מקסימוס, שיחק עם הכדור כאשר הלשון שלו נתקעה בתוכו ונשאבה פנימה. היא מיהרה לבית חולים וטרינרי, אבל התוצאה הסופית לא הייתה טובה.

ty1



"הכלב הצנוע והנאמן שלי נמצא כרגע במאבק על החיים שלו", כתבה סטומפ בעמוד הפייסבוק שלה ב 19 לאוגוסט. "כדור הקונג שלו נדבק ללשון שלו וגרם לנזק כבד מאוד כפי שאתם יכולים לראות".

ty2

"אני מתחננת שתתמכו ותתפללו למענו", הוא הוסיפה. "אם יש לכם את אחד הכדורים האלה, קחו אותם מיד!!!!"

הפציעות של מקסימוס השאירו אותה עם החלטה קשה.

"הוטרינר מקווה שהרקמה לא תמות בכמות כזאת שתאלץ הסרה של הרקמה", היא כתבה. "אני לא אאפשר שיסירו כמות גדולה. זה לא לטובתו".

ty3

למרבה הצער מקסימוס נפטר יום למחרת.

זאת לא הפעם הראשונה ש “pimple ball” גרם לנזק כבד לפה של כלב. בשנת 2008, בעלים של כלבה בשם צ'אי טען שהיא נפצעה קשה בפה מכדור צעצוע של חברת Four Paws Inc.

הוטרינרים אמרו לבעלים של צ'אי שמכיוון שלא היה חור בצידו השני של הכדור, נוצר אפקט ואקום ששאב את הלשון של צ'אי לתוך הכדור וגרם לה להתנפח. לאחר המקרה הכדור הזה ירד מהמדפים ומעולם לא נמכר שוב.

כאשר נשאלה בפייסבוק עם איזה צעצוע מקסימוס שיחק, ג'יימי אמרה שזה היה צעצוע של חברת קונג (Kong) והיא העלתה לפייסבוק תמונה שמראה שהכדור הוא חלק מצעצוע בשם Beast.

בית חולים וטרינרי ביוסטון פרסם בפייסבוק מקרה חירום דומה ב 20 לאוגוסט בו נפצע כלב בשם רוני (Rooney). לא ברור מאיזה צעצוע רוני נפצע ושל איזו חברה הצעצוע, אבל גם הלשון של רוני נתקעה בתוך הכדור והבעלים שלו לא הצליחו לחלץ אותו.

ty4



"צוות בית החולים נתן לרוני תרופת הרגעה ובעזרת מחט הם הסירו בזהירות רבה את הכדור", הם כתבו בעמוד הפייסבוק שלהם. "בעזרת משיכות עדינות הכדור לבסוף יצא. רוני התעורר כמה דקות לאחר מכן – וחיפש את הכדור שלו".

ty5

למרבה המזל רוני מחלים.

ty6

עושה רושם שכל צעצוע עם פתח אחד בלבד יכול לשאוב את הלשון של הכלב פנימה, בדיוק כפי שקרה למקסימוס ורוני. למען הכלבים שלכם – תיזהרו ובדקו כל צעצוע שאתם קונים להם.

שתפו את המידע החשוב הזה עם אוהבי כלבים ותעזרו למנוע מקרים נוספים כאלה!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן