.

הם גילו אצלו גידול והחליטו לזרוק אותו לרחוב. עכשיו הוא מחפש בית חם אוהב וקבוע. בבקשה שתפו!

למרבה הצער יותר מדי כלבים ננטשים על ידי הבעלים שלהם שמחליטים יום אחד שפשוט לא בא להם להמשיך לטפל בהם. סתם כך, כמו מכונת כביסה ישנה הם זורקים אותם ברחוב, בלי להביט לאחור, בלי חרטה.

הסיפור הזה הוא עצוב במיוחד, אבל בזכות נשמות טובות, ובזכותכם אנחנו יכולים לשנות את הגורל של הכלב הזה.

לפני כחודש וחצי בערך הגיע למושב עין העמק שליד יוקנעם כלב גדול מימדים, הוא הסתובב במושב במשך מספר ימים ובכה ללא הפסקה.





שריי יצחקי, פעילה שעושה רבות למען כלבים הוזעקה על ידי אחת מתושבות המושב כדי לראות את הכלב. שריי באה עם סורק על מנת לבדוק למי הוא אבד.

צילום: Omer Wallwtaer
צילום: Omer Wallwtaer

באותו בוקר יום שישי, הכלב שכב באמצע המדרכה, בקור מקפיא כשגשם מטפטף עליו. הם כיסו אותו עם שמיכה וסרקו לו את השבב. הם מצאו את הבעלים, אבל היו בהלם לשמוע שהם "מסרו" אותו למישהו מהכפר פראדיס.

הכלב כנראה ברח מהכפר, ונראה באוניברסיטת חיפה לפני שנראה במושב עין העמק (רק לצורך השוואת מרחק – בין המושב לפראדיס המרחק הוא 30 דקות נסיעה, ולחיפה זה 30 דקות לכיוון השני).

צילום: Omer Wallwater
צילום: Omer Wallwater



הכלב לא הפסיק ליילל בחוזקה כפי שניתן לראות בסרטון למעלה, הם מייד הבינו שמשהו לא בסדר איתו כי הוא התקשה לעמוד. בהתחלה הם חשבו שהוא שנדרס עד שהבחינו שיש לו גידול שהתפוצץ באיבר המין.

הוא הובהל לווטרינר בחסות העמותה של איריס אגיב, והוא צריך טיפולי כימותרפיה פעם בכמה זמן. לאחר שחיפשו לו אומנה, היא סוף סוף נמצאה. אבל אחרי יומיים הוחזר בטענה "שהוא לא מתאים להם".

שפיץ נמצא כרגע נמצא בהסגר – כלב חולה סרטן שצריך טיפולי כימותרפיה ולא מקבל אותם (הטיפול ממומן על ידי העמותה אך הוא צריך אומנה או בית מאמץ שיקלוט אותו) והוא פשוט דועך לאט לאט בכלוב.

Omer Wallwater
Omer Wallwater

שפיץ הוא אחד הכלבים המדהימים שתפגשו, הוא אצילי, מסתדר עם כולם – כלבים אחרים, חתולים ואנשים, ויש לו חרדת נטישה קלה. שפי. יהיה מושלם לכל בית, הוא רק מחפש מישהו שיאהב אותו ויעניק לו את החיים שהוא ראוי להם אחרי כל מה שעבר.

אם אתם מעוניים לאמץ את שפיץ או לספק לו אומנה אתם מוזמנים לפנות לעמותת למען הכלבים בחסות איריס אגיב.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן