.

הם חילצו כלב עם הגידול הכי מפלצתי שאי פעם ראו. השינוי שעבר הוא השראה ותקווה לכל הכלבים בעולם!

זה אולי נשמע כמו סיפור שובר לב, אבל האמת היא שהוא מעורר השראה בכך שגילברט הכלב הצליח להתגבר על קושי גדול מאוד בעזרתם האדיבה של אנשים אכפתיים.

זאת הייתה עמותת Tickled Pink Weimaraner Rescue מניו מקסיקו שמצאה לראשונה את גילברט. המצב שלו השאיר אותם בהלם. אף אחד לא ציפה לראות כלב עם גידול כל כך גדול. אף אחד מאנשי העמותה מעולם לא ראה דבר כזה, אבל הם כולם חשבו אותו הדבר: יתכן וזה מאוחר מדי עבור הכלב הזה. הם מיד לקחו את גילברט למרפאה הוטרינרית והתפללו.

gi1



בזמן שהיה בבית החולים, הם תהו האם הם יוכלו לנתח אותו בהצלחה מכיוון שהיה במצב של תת תזונה חמור. כאילו הוא שמע את השיחה של הוטרינרים, לפתע גילברט קם על רגליו, ניגש אליהם והסתכל ישר אל תוך העיניים שלהם. ובאותו הרגע הייתה הסכמה מצידם של כל הוטרינרים, שהם יתקדמו עם הניתוח. זה כאילו שגילברט ניגש אליהם ושאל: "אתם לא יכולים לפחות לנסות…בבקשה?"

gi2

והם ניסו. גילברט עבר את הניתוח, שהסתיים בהצלחה! אנשים הקימו קמפיין שיכסה את הוצאות הטיפול הרפואי שהגיע ל 6000$, ולמרות שהם גייסו את כל הכסף, אנשים כל כך התרגשו מגילברט והמצב שלו, שהם גייסו כפול מסכום היעד.

gi3

גילברט לא רק שרד ברחוב למרות הגידול המפלצתי שהיה לו, הוא גם הבהיר שהוא לא סיים את שנות הכלב שלו עדיין ושהוא הולך להיאבק בתקווה שהוטרינרים יוכלו לעזור לו.

gi4



אחרי שהחלים גילברט היה מועמד לאימוץ, ותראו מה קרה:

gi5 gi6 gi7

כן, הוא אומץ ומצא את ביתו הקבוע והאוהב, שם הוא יוכל להשלים את הזמן בו הוא לא יכל לרוץ ולשחק, כפי שכל הכלבים אוהבים לעשות.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן