.

המחווה המרגשת של קווין סמית' לכלבו הגוסס בן ה 17 הביאה אותי לדמעות

כל אוהב כלבים יגיד לכם שחיים של כלב הם קצרים מדי, והכאב כאשר חיית המחמד הולכת לעולמה הוא בלתי נסבל. כשמגיע היום להיפרד, שיתוף החוויות עם אחרים שעברו את אותו הכאב יכול לעזור.

במאי הסרטים המפורסם קווין סמית' שיתף את המחשבות ואת הפרידה שלו מכלבו האהוב, מאלדר. הוא פרסם תמונה בעמוד הפייסבוק שלו מחבק את מאלדר עם החדשות העצובות שמאלדר גוסס.

ke1

הוא כתב:

"כלב טוב

יום שחור בביתנו: הכלב המבוגר שלנו מאלדר גוסס. למרות שסחבתי אותו לכל מקום בשנה האחרונה כמו הודור (משחקי הכס, י.ד), אני לא מקבל את זה טוב בכלל. אף אחד לא מספר לך שכאשר אתה מקבל כלב, יש מחיר שצריך לשלם על כך שאתה מקבל אהבה ללא תנאים, נאמנות, וחברות במשך 17 שנים: הם לוקחים איתם חלק גדול מהלב שלך כאשר הם הולכים. נזכרתי בשורה מ'דוקטור הו', הסדרה השנייה – הפרק של איחוד שכבת בית הספר: 'אתה יכול לבלות את שארית חייך איתי…אבל אני לא יכול לבלות את שארית חיי איתך'. ומאוחר יותר בפרק יש משפט נוסף: יש דברים ששווים לב שבור. מאלדר שווה הרבה יותר מלב שבור. פאק, זה כל כך כואב".

מספר שעות אחר כך מאלדר נפטר.

קווין עדכן את כולם וכתב:

"עדכון של 1 בצהריים. הוא איננו. RIP מאלדר, חברי הטוב. תודה על 17 שנים של אושר טהור וחיבה אין סופית. רק כלב כמוך יכל לעשות אותי בנאדם טוב יותר".

"אם אתם בעלי כלבים, תחבקו את הכלב שלכם קצת יותר חזק הלילה. אם אתם לא בעלים של כלב, תחשבו על להפוך לכאלה. תקבלו רק אהבה".

"לילה טוב מאלדר מתוק. נוח של משכבך בשלום"

תזכרו לשתף את הסיפור עם חברים שאוהבים כלבים ותזכירו להם לשמוע לעצה של קווין ולחבק את הכלב שלהם קרוב ללב כמה שיותר כל עוד הם עדיין איתכם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן