.

המשטרה הייתה בטוחה שהילדה בת ה 4 שוכבת מתה ביער. אבל אז הכלב שלה גרם להם לעקוב אחריו…

ביולי 2014, קארינה צ'יקיטובה בת ה 4 והכלב שלה, קיראצ'ן, נעלמו בתוך היער הסיבירי. יותר מ 100 אנשים חיפשו אחר הילדה הקטנה במשך יותר משבוע, אבל לא הצליחו למצוא אותה.

ואז, 11 ימים לאחר מכן, הכלב של קארינה חזר לכפר. בהתחלה, המשפחה של הילדה חשבה שמשמעות החזרה של הכלב לבדו היא שהילדה הקטנה מתה, אבל אז הם הבינו שקיראצ'ן מנסה להגיד להם משהו.

כשקארינה נעלמה, סבתה חשבה שהיא עם אביה בכפר השכן. אבל כאשר גילתה שטעתה, הסבתא ושאר המשפחה נכנסה לפניקה ויצרה קשר עם המשטרה. למרות משלחת חיפושים גדולה ונרחבת של יותר מ 100 אנשים שנמשכה יותר משבוע, הם לא הצליחו למצוא את הילדה.

kr1

הימים חלפו, והמשפחה החלה לאבד תקווה. הם ידעו שהילדה בת ה 4 לא תוכל לשרוד ביער שמאוכלס בדובים וזאבים. התקווה היחידה של קארינה הייתה ההגנה של הכלב שלה, קיראצ'ן.



kr2

11 ימים לאחר העלמותם של קארינה וקירצ'אן, הכלב חזר הביתה לבדו. המשפחה של קארינה הייתה שבורה והיו בטוחים שהכלב עזב את קארינה אחרי שהיא מתה.

אבל מהר מאוד הם הבינו שקירצ'אן מנסה להגיד להם משהו. הוא רצה להראות להם איפה הבת שלהם נמצאת. וכך, המשפחה הלכה אחרי קירצ'אן אל תוך היער.

kr3

סוף סוף, אחרי 11 ימים בהם נעדרה, המשפחה מצאה את קארינה. היא התחברה בתוך עשב גבוה כ 6 קילומטרים מביתה.

kr4

קארינה הייתה חלשה ועייפה, אבל לא פצועה (הפגיעות היחידות מהן סבלה היו כמה שריטות ועקיצות של חרקים). העובדה שהיא לא הייתה פצועה ושהצליחה לשרוד 11 ימים ביער מסוכן היא בזכות הכלב שלה, קירצ'אן, ששמר והגן עליה.



אחרי שקארינה חולצה, תושבי הכפר קראו לה 'מוגלי', על שם הילד מספר הג'ונגל. הסיפור שלה הפך מפורסם בכל רחבי המדינה, ופסל לכבוד קארינה וקירצ'אן הוצב בשדה התעופה יקוצק.

kr5

קירצ'אן הוכיח שוב מדוע כל ילד צריך כלב. אם לא הוא, קארינה לא הייתה בחיים היום.

צפו בסרטון המדהים של הרגע בו מוצאים את קארינה מתחבאת בעשב וברגע האיחוד שלה עם משפחתה. הסרטון ברוסית, אבל ההתרגשות של מציאת הילדה הקטנה אחרי 11 יום היא אותו הדבר בכל שפה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן