.

המשפחה חשבה שהכלב שלה מת. אבל 3 שנים לאחר מכן, אישה זרה התקשרה ואמרה שהוא נמצא איתה ברכב

ב 2012, איש הצבא בן הרוות' ער עם משפחתו מג'ורג'יה לדרום קוריאה למשימה נוספת. מכיוון שלא יכלו לקחת איתם את זאוס, כלב הרוטוויילר-רועה גרמני של המשפחה, הם השאירו אותו אצל חבר.

מספר חודשים לאחר מכן, המשפחה קיבלה שיחת טלפון נוראית – זאוס נפטר. משפחת הרוות' הייתה הרוסה. לחזור חזרה הביתה וזאוס לא יהיה שם…הם עברו למדינת וושינגטון, ושם הסיפור קיבל תפנית מפתיעה ומדהימה.

שלוש שנים מאוחר יותר, אחשה בצפון קרולינה, לורה, הבחינה בכלב גדול משוטט בשכונה שלה. הוא נראה תשוש וחולה, אבל לורה פתחה את דלת המכונית שלה, ונתנה לכלב להיכנס. היא לקחה אותו לוטרינר, והם סרקו את השבב וגילו שזה היה זאוס!

לורה קיבלה את פרטי הקשר של הבעלים של זאוס והתקשרה אליהם. "כשאמרתי להם שמצאתי את הכלב שלהם – זאוס, מכיוון שהוא היה רשום שהלך לאיבוד – הם אמרו שהכלב שלהם מת", נזכרת לורה. אבל הם דיברו עוד, והיא שלחה להם סרטונים, והם הבינו שזאוס כלל לא מת!

לא ברור אומנם היכן היה זאוס בשלוש השנים האחרונות ומדוע החבר שלהם שטיפל בו אמר להם שהוא מת, בן ידע שזאוס חוזר הביתה; וזה כל מה שהיה חשוב.

בזמן שלורה עשתה את הסידורים כדי להטיס את זאוס למשפחה שלו, הכלב אובחן עם המחלה הטפילית דירופילריאזיס, מה שהפך את הטיסה ללא בטוחה עבורו. ובתפנית מפתיע נוספת, עובד בבית החולים הוטרינרי שמע על הסיפור של המדהים של זאוס והתנדב להסיע אותו 5500 ק"מ בחזרה הביתה!

צפו באיחוד המרגש עד דמעות של זאוס עם משפחתו:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן