.

הפיטבול הזה עבר התעללות והזנחה. עכשיו תראו איך הוא מגיב כשהוא טועם לראשונה פיצה

מי לא אוהב פיצה? המספרים לא משקרים. לפי אגודת הפיצה האמריקנית (כן, מסתבר שיש דבר כזה), האמריקאים קונים 3 מיליארד פיצות מדי שנה, ובכל שניה של כל יום קונים 350 משולשים. זו בהחלט כמות גדולה של בצק, גבינה ורוטב עגבניות.

אבל לא רק בני אדם לא מסוגלים לעמוד בפני המעדן, גם הפיות של כלבים מתחילים לרייר כשהם מריחים את הפיצה חמה שיצאה הרגע מהתנור. והכלב פין מוכיח זאת בסרטון למטה כשהוא חוטף את 'טירוף הפיצה'.

הסרטון מתחיל עם פין שמלקק את השפתיים בציפייה לקבל את הקשה של הפיצה. בשנייה שהבעלים שלו נותנת לו את חתיכת הקשה של הפיצה, הוא עף בחדר כמו טיל! הפיטבול מתחיל לרוץ בצורה מטורפת ומוזרה, כשהוא נתקע בקירות, ואפשר לראות ולהרגיש שבאותו הרגע, הוא היה הכלב הכי מאושר בעולם.

הסרטון הועלה לעמוד הפייסבוק של הפיטבול – The Mighty Finn, ולמרות שעכשיו הוא שמח ובריא, פעם זה לא היה המצב. פין הוא כלב שעבר התעללות והזנחה וחולץ במבצע של צער בעלי חיים. כשמצאו אותו, המסע שלו רק החל. הוא הועבר לעמותה בשם Plenty of Pit Bulls ששמו אותו באומנה שתעזור לו להסתגל לחיים החדשים שלו.

כשהוא אומץ לבסוף על ידי הבעלים האוהבים שלו, הם הביאו אותו לביתו הקבוע שם הוא פגש את משפחתו החדשה, שני חתולים ושלושה כלבים נוספים. עכשיו תמיד יהיו לו חברים איתם יוכל לשחק ולהתכרבל.

החיים בהחלט השתנו לטובה עבור פין המתוק. והיום אפשר למצוא אותו נח בשמש, לועס צעצוע, ונהנה בחוף הים. וכמובן, אוכל את הקשה של הפיצה.

צפו בפין מתחרפן מאושר בצורה הכי שלומיאלית בעולם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן