.

הצלמת הזאת פחדה פחד מוות מפיטבולים, אבל אז היא צילמה אותם והכל השתנה…

בממוצע, כ 1.2 מיליון כלבים בארצות הברית מומתים מדי שנה. בישראל הממוצע הוא 100,000 כלבים בשנה. המספרים האלה מטורפים לגמרי, אך הנתון הזה אולי מטורף הרבה יותר – 40% מהכלבים שמומתים בארצות הברית בכלביות הן כלבי פיטבול. כמעט 500,000 כלבי פיטבול מומתים מדי שנה בארצות הברית בלבד. הנה כמה עובדות מצערות: כלבי פיטבול מוצאים את עצמם הומלסים יותר מכל גזע אחר, הסיכוי שירדימו אותם הוא הגבוה ביותר, והסיכוי שיאמצו אותם הוא הנמוך ביותר. הכל הולך נגדם.

שורש הבעיה היא תפיסת העולם של אנשים כלפי כלבי פיטבול. יצאה להם סטיגמה של כלבים אגרסיביים ומסוכנים. למעשה, בתחילת המאה ה 20 הם שימשו בתור בייביסיטרים לתינוקות. קשה להאמין שכל כך הרבה דברים השתנו מאז, והכל בגלל השם הרע שיצא להם.

כמו אנשים רבים, גם הצלמת סופי גמאנד האמינה שכלבי פיטבול הם מפחידים, עוינים ומסוכנים. אבל אז הכל השתנה – הייתה לה אינטראקציה עם פיטבולים בפעם הראשונה, והיא גילתה איזה כלבים אוהבים ונפלאים הם. כפי שהיא אמרה ל CBS: "הם כל כך אוהבים, עדינים, זה מטורף לחשוב על המוניטין הרע שיצא להם בעיני הציבור".

גמאנד רצתה לשתף את העולם ולהראות להם שכלבי פיטבול הם נפלאים בדיוק כמו כלב אחר, אז היא חשבה על רעיון של סדרת צילומים בשם Flower Power (כוח הפרח). על ידי צילום של כלבים שנחשבו 'בלתי ניתנים לאימוץ' עם זרי פרחים על הראש, היא לא רק עזרה לכלבים למצוא בתים אוהבים וקבועים, אלא היא גם עזרה לשנות את התפיסה של אנשים לגבי גזע הכלבים הנפלא הזה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן