.

התיאור של התמונה הזו נגע בליבם של מיליונים בכל רחבי העולם

הנה עוד הוכחה לכוח הריפוי המופלא שיש לכלבים.

את התמונה הזו פרסמה שאנה נייהאוס, אמא של קיינואה בן ה 5.

התמונה פורסמה עם תיאור שנגע בליבם של עשרות אלפי אנשים מכל רחבי העולם.

kl

"רואים את הרגע הזה? מעולם לא חוויתי רגע כזה בחיים. אתמול היה היום הראשון שבני בן ה 5 הסובל מאוטיזם פגש את הכלב הטיפולי שלו, טורנדו. אנחנו אמריקנים שגרים ביפן וכבר שנתיים שאנחנו מתכוננים לפגוש את טורנדו.

התמונה הזו מתעדת את הפנים של אמא שראתה את הילד שלה, שהיא לא יכולה לחבק, לרחוץ, להלביש, להתכרבל, לגעת, שוכב בחופשיות על הכלב הטיפולי שלו מרצון, עם חיבור שלא ניתן לתאר. אלה הפנים של אמא שראתה את בנה לא מסתדר אינספור פעמים בסיטואציות חברתיות בגן המשחקים בניסיון למצוא חבר חדש. כל סוג של חבר. כל סוג של חיבור. היא ישבה עם בנה בזמן שהוא בכה בלילות במשך חודשים מכיוון שאין לו שום קשר עם אף אחד מחוץ למשפחה, לא משנה כמה הוא מנסה לא משנה כמה קשה הוא עובד בטיפולים שלו. זה לא עובר אצלו לעולם הטבעי. ועכשיו היא יושבת מאחורי בנה, מתבוננת ברגע, כשאין לה אוויר בריאות, ואין לה מילים לומר. 

זה שווה כל מלחמה עבור טיפולים לבן שלי, כל אבחון, כל מטפל חדש, כל דולר ששולם, כל מסמך שמילאנו, כל מפגש בבית הספר, כל דמעה, כל צעד קדימה, וכל תהייה של עתיד לא ידוע. איכשהו בגלל זה – בגלל טורנדו – אני יודעת שהכל יהיה בסדר. כאמא, ראיתי אינספור רגעים מאתגרים וכואבים שהבן שלי חווה ובגללם בכיתי. אבל אתמול, בכיתי בגלל סיבה אחרת. זו הרגשה שאי אפשר לתאר".

tor

קשה לדמיין מה מרגישה אמא שלא מסוגלת לחבק את בנה בלי שהוא יקבל התקף חרדה. ילדים עם אוטיזם מתקשים למצוא קשר עם הסביבה שלהם. זאת הסיבה שכלבים לפעמים מאומנים כדי לסייע בטיפול שלהם. הם יכולים להרגיע ילד כשהוא סובל מהתקף חרדה, הם שומרים עליו, ומודיעים להורים שהוא זקוק לעזרה. מכיוון שכלבים מתנהגים בצורה שונה מבני אדם, ילדים אוטיסטים לפעמים מוצאים זאת קל יותר לתקשר איתם.

אוטיזם זו לא מחלה; אי אפשר לרפא אותה בעזרת תרופות, אבל כלבים יכולים לעזור לאנשים שסובלים מזה להתגבר על חלק מהקשיים שלהם. הדאגה שלהם, המסירות, השובבות, והחום שלהם יכולים לעשות המון כדי לעזור לילדים אוטיסטים ליצור קשר וחיבור עם העולם סביבם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן